TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cruise control

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#224533  av Andy_Celica

Sven skrev:
sindrejl skrev:
Mr2Even skrev:Kan få ettermontert cc. Snakket med en som hadde gjort det en gang. Kostet rundt 10000,-
hæ!?
får det for tusenlappen jo.. han du snakka med har nok blitt loppet :D
:shock: hvor... tell me, tell me now :roll:
http://www.mtsautoprarts.com selger de.

Bare søk etter cruise Controll

#224624  av Sven

1995,- og 2995,-
Men var ikke helt som tenkt uansett. Tenkte på med orginal bryter og greier.
Men det blir vel fort litt dyrere

#224672  av jumbo

Litt på siden av tema egentlig, men for å være ærlig skjønner jeg ikke hva folk vil med CC her i Norge i det hele tatt.. er helt genialt der alle andre har og bruker det, men her i Norge hvor folk flest kjører med fast gasspedal isteden for fast fart er CC egentlig mer en pest og plage enn det er behagelig (etter min erfaring)... Om han ikke kjører på helt øde steder blir man bare sittende å justere som gal allikevel, desverre.

#224705  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
Sven skrev:
sindrejl skrev: hæ!?
får det for tusenlappen jo.. han du snakka med har nok blitt loppet :D
:shock: hvor... tell me, tell me now :roll:
http://www.mtsautoprarts.com selger de.

Bare søk etter cruise Controll
feks.. er mange som selger dem, men siden jeg har cc så husker jeg ikke hvem nå lengre uansett :)

#224706  av sindrejl

jumbo skrev:Litt på siden av tema egentlig, men for å være ærlig skjønner jeg ikke hva folk vil med CC her i Norge i det hele tatt.. er helt genialt der alle andre har og bruker det, men her i Norge hvor folk flest kjører med fast gasspedal isteden for fast fart er CC egentlig mer en pest og plage enn det er behagelig (etter min erfaring)... Om han ikke kjører på helt øde steder blir man bare sittende å justere som gal allikevel, desverre.
litt enig, likevel finner jeg CC fantastisk behagelig selv i Norge. Når jeg kjører langt så går det som oftest på norges europaveier som nå og da har motorveier som er passe lange eventuelt kjøres det på kveldstid hvor det er mye mindre trafikk. Kjører mye østerdalen også som er sånn passe øde for trafikk :)

Har veldig mye med hvor man kjører ja. Feks fra Krsand til Trondheim kan man bruke masse CC.. glem det mot stavanger :)

#225435  av WaxFraq

jeg er litt enig i det at CC i norge er så som så..men det er egentlig ikke det det er snakk om for min del da..
jeg har jo CC i bilen...men bryteren mangler liksom, så poenget er at orginale ting skal virke..!! :wink:

ikke for å drepe min egen tråd her..meneh..er det noen som har peiling på hvordan det skal kobles sammen??

for de av dere som eventuellt gidder å sjekke, så tror jeg dere skal kunne finne det ut hvis dere sjekker kontaktene på den
"ratt-nav-dingsen" begge dem kontaktene fra bryteren og til ECU i rattstammen..hadde vært veldig snilt værtfall..eller BGB katalogen i papirformat, da nettbaserte BGB var så utydelig..

på forhånd takk.. :wink:

#226062  av WaxFraq

er det slik at det ikke går an å finne ut av dette eller?
kan noen vær så snille å hjelpe meg litt med dette??