TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Riskoker vs annen drit

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #22361  av funkes

Sportsquattro er så SIIINNSYKT rått!
NSX kan ikke måle seg i hele tatt med den sinnsykt gromme bilen!

Det var min mening :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Denne tråden er et utskudd fra denne: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

Hilsen Moderator-kameraten.. :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#22363  av bose

Tror NSX`n drar fra Audin da.Jeg skal iaffal stemme på NSX`n

#22364  av Mr2 Mk2

synd det ikke står noe mer info...hk og hva som er gjort osv... :(

#22366  av chris

bose skrev:Tror NSX`n drar fra Audin da.Jeg skal iaffal stemme på NSX`n
Gammel Audi er absolutt ikke min smak.. Den går sikkert bra på rettstrekk, men..
Pen er den heller ikke.

Fyrer avgårde en stemme på NSX'en tenker jeg :)

#22368  av s10ne

funkes skrev:Sportsquattro er så SIIINNSYKT rått!

Sikkert artig bil å kjøre, men hadde det ikke vært for 4wd så hadde det vel ikke vært noen kjøreegenskaper å skryte av ?! Designmessig synes jeg personlig den er tragisk.

At det bare er japanske biler som har gått til finalen hittil sier vel kanskje litt om trenden. Jeg sier bare NSX neste!! :)

#22369  av Mr2 Mk2

chris skrev:Fyrer avgårde en stemme på NSX'en tenker jeg :)
Tenkte jeg skulle stemme Hiace`en jeg,så blir det lettere for ts-ogner``ne i finalen! :wink:

#22370  av chris

s10ne skrev:

Sikkert artig bil å kjøre, men hadde det ikke vært for 4wd så hadde det vel ikke vært noen kjøreegenskaper å skryte av ?! Designmessig synes jeg personlig den er tragisk.

At det bare er japanske biler som har gått til finalen hittil sier vel kanskje litt om trenden. Jeg sier bare NSX neste!! :)
Hehe, enig der ja. "Tragisk" var ordet jeg ikke fant i sted :) Etter det jeg har hørt, er veiegenskapene på linje med ei gammel ku, selv med 4wd. Men jeg har jo ikke prøvd den selv da..

#22371  av MRQuoc

fyrer avgårde en stemme til HiAce'en :mrgreen:

btw.. noen som har en LiteAce ? :p

#22372  av funkes

s10ne skrev:

Det er jo det samme som å si at "hadde ikke NSX'en hatt midtmotor og rwd hadde den ikke hatt noe kjøreegenskaper".

Og for å være helt ærlig, det lille jeg har sett av NSX på bane har faktisk ikke vært annet enn tragisk :) (seff er det sjåføren og ikke bilen)
Og hva Autofil trenden er bryr jeg meg faktisk ikke SÃ… sterkt om :)

#22374  av funkes

bose skrev:Tror NSX`n drar fra Audin da.Jeg skal iaffal stemme på NSX`n
Kanskje i høy hastighet.
Men utenom der hadde jeg satt pengene mine på Audien, under alle forhold :)

#22375  av funkes

chris skrev:
s10ne skrev:

Hehe, enig der ja. "Tragisk" var ordet jeg ikke fant i sted :) Etter det jeg har hørt, er veiegenskapene på linje med ei gammel ku, selv med 4wd. Men jeg har jo ikke prøvd den selv da..
Viste ikke at det fantes noen sports quattroer oppi her jeg :?

#22376  av chris

Nå er ikke jeg sånn person som sier at de og de bilene er dårlige, uten å ha prøvd de.. Men jeg har ikke hørt om en eneste person som har skrytt av veiegenskaper til en eneste Audi modell. Og de Audiene jeg har prøvd, har vært .. helt ærlig.. rævva.

Men som s10ne sier, sikkert gøyal bil det der. Har riktignok hørt veldig lite positivt om den, bortsett fra akkurat det.

Og så tror jeg vi lar diskusjonen audi vs japanske biler ligge? Så sparer vi oss for bråket ;)

#22377  av MRQuoc

chris skrev:Nå er ikke jeg sånn person som sier at de og de bilene er dårlige, uten å ha prøvd de.. Men jeg har ikke hørt om en eneste person som har skrytt av veiegenskaper til en eneste Audi modell. Og de Audiene jeg har prøvd, har vært .. helt ærlig.. rævva.

Men som s10ne sier, sikkert gøyal bil det der. Har riktignok hørt veldig lite positivt om den, bortsett fra akkurat det.

Og så tror jeg vi lar diskusjonen audi vs japanske biler ligge? Så sparer vi oss for bråket ;)
interne intriger er lite trendy i en grupperingskanal som ett forum av dette slaget.

#22378  av chris

funkes skrev: Viste ikke at det fantes noen sports quattroer oppi her jeg :?
Så hvis jeg har hørt om noen som har prøvd en bil, så er det ensbetydende med at bilen ruller på trønderske veier? ;)

#22379  av chris

MRQ skrev:
chris skrev:Nå er ikke jeg sånn person som sier at de og de bilene er dårlige, uten å ha prøvd de.. Men jeg har ikke hørt om en eneste person som har skrytt av veiegenskaper til en eneste Audi modell. Og de Audiene jeg har prøvd, har vært .. helt ærlig.. rævva.

interne intriger er lite trendy i en grupperingskanal som ett forum av dette slaget.
Bingo ;) Jeg velger i hvert fall å la dette ligge nuh ;)