TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TTE produkter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #223631  av WaxFraq

heppsan!!

i dagens samfunn så regner man med at folk er litt oppegående..
var hos min lokale toyotaforhandler å spurte litt etter tte duppeditter osv..

"tte styling kan kun fås ved kjøp av ny bil. ikke i ettertid.."

okey..

meneh... http://www.tte.de der har dem tte utstyr..men ikke til sw20...???
 #223636  av Robin_MR 2

Hei, har vært i kontakt med TTE.de per mail angående akkurat det samme. Dersom du går inn på siden deres og plukker ut delenummeret til de delene du vil ha, kan TTE gi deg delenummerene du må bruke ved henvendelse til din lokale toyotaforhandler.

F.eks. vil TTE's effektanlegg nr. AM27909 få delenr. PZ439-W0710-00 i Norge. Senkesett AM27910 kan bestilles etter delenr. PZ439-W0720-00.
Om du finner deler der til din bil vet jeg ikke.

Jeg var i kontakt med florian.bachus@tte.de og han var svært behjelpelig. Har ikke prøvd å bestille enda, men håper det funker og at du får tak i delene du vil ha. Ønsker tilbakemelding dersom du får/ikke får bestilt det du ønsker.

#223699  av laffy

Har kjøpt tte eksos, senkesett og takvinge hos toyota i drammen.. null problem det, trengte ikke delenr heller, det fant de til meg..

#223871  av WaxFraq

hehe..sikkert bare dagsformen til han jeg prata med som ikke var helt topp..forutenom dette så har dem vært veldig greie å hatt med å gjort..!!

men sånn som det er lagt fram på http://www.tte.de , så er det jo ikke noe som
ligger fram spesiellt for mk2..kun til mk3..

#223983  av Mr_Sann

Et bare å ringe eller maile florian.bachus@tte.de hos TTE så får du delenr og svar om det fortsatt fins. Gjorde det da jeg var på jakt etter senkesett og effektanlegg til min Celica.

#224006  av 2000celica

Mr_Sann skrev:Et bare å ringe eller maile florian.bachus@tte.de hos TTE så får du delenr og svar om det fortsatt fins. Gjorde det da jeg var på jakt etter senkesett og effektanlegg til min Celica.
Florian er også mannen å kontakte hvis dere trenger TRD deler, veldig hjelpsom kar :wink: