funkes skrev:I Trondheim står de jo "alltid" de samme plassene da.
Thorbjørn Bratts veg, inherredsveien noen ganger, sandgata, bunnen av okstaden (ved busslomma inn mot byen, du ser de i speilet), hender seg at de står øverst i okstaden og da skyter de lenge før du ser de. Brattsbergveien er en del (og kommer til å bli en del der nå regner jeg med. Grunnet ungen som ble påkjørt der i går). Imprezaen står ofte på brua over omkjøringsveien ved BRS om natta. Byåsveien er en klassiker.
Atmed Granåsen hender det seg at de står.
Utenom det så er det egentlig lite kontroller. (noen ganger industriveien etc da). Ved bommen på motorveien på Ranheim (de få metrene det er 60 sone der). Skal du mot stjørdal må du passe deg ved den tollstasjon tingen etter være tunnellen.
Hehe, ja alt det der var kjente punkter

Rart de ikke har mer oppfinnsomhet egentlig. Men som du sier, synes det i bunn og grunn er ganske lite kontroller i Trondheim. De er dog veldig aktive med sivil-biler, spesielt i okstadbakkene.
Du tenker på vektstasjonen på Malvik ja. De bruker ofte å stå oppå brua der, så de skyter deg når man raser forbi i venstrefila opp bakken der.
Jeg bruker alltid å ta en titt oppover mot toppen når jeg kommer ut av væretunnellen

-Chris-
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook:
http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator