TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet hvor mye økning i HK med Apexi-filter?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#222708  av Mr2Even

Pål skrev:hmm, litt skuffende svar her hehe. Men får sette det på selv og se om jeg merker noe forskjell. tenkte å kjøre en tur med originalt, så sette på filter og se om jeg merker noe forskjell. Uansett, hvis jeg kun innbiller meg at den er sprekere, er det jo bra, mer glede hehe :lol:

Ja det var ikke akkurat disse svarene du ville ha kanskje. Jeg kjøre med åpent filter før men gikk tilbake til innsatts sportfilter. Synes det er bedre

#222809  av Ollie

Sjekka prisen var ikke veldig billig nei. Så tror du får klare deg med apexi filtere ditt pål ;) Og nyte ekstra turbo lyden som du snakket om :)

#222813  av PÃ¥l

Ja, jeg får vel nøye meg med det jeg får hehe. hvilken pris kom du fram til da ole?

#222817  av Ollie

Så en til mr2 til 450 dollar. Var det vel. Blir vel 3 ganger så mye som det andre du har fått deg nå.

#222907  av PÃ¥l

Hysj da, ikke røp hvor mye jeg betalte for mitt :wink: hehe

#222922  av inzane2012

kan si ifra når jeg får det viperfilteret iløp av denna månen om det har noen merkbar effekt annet enn lyd. eneste som er litt kjedelig er at jeg ikke får med den forsynings slangen som en legger ned til grillen på fr/ff biler, var vist ikke plass til den i motorrommet på en mr2...det er ganske stor det filteret og, og viper evo er enda større igjen!:)
Vedlegg
pipercross viper evo filter
pipercross viper evo filter
viper_sydney2.jpg (33.84 kiB) Vist 234 ganger