TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hevnen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21687  av chris

Hehehehe!! :mrgreen: :mrgreen:

Utrolig rått :D

Skjønte ikkeno når jeg leste teksten øverst, men når jeg så bildet, da.. :mrgreen:

#21693  av Erlend

Evig bra bilde :) Likte også det bildet med katta som hadde kniv der nede jeg :D

#21730  av MR2turbo

he he :lol: skikkelig bra! Katter er ålrighte dyr, må snatr få meg en katt igjen.. Den forrige ble overkjørt sist vinter :?

#21789  av cameleon

Har en liten katt jeg også. En liten siameser. Må være det mest nuskete nurket på jord hehe. Det som fasinerer meg med katter er at de ser så uskyldige ut. Spesielt når de krøller seg sammen i fange ditt og maler rolig. Plutselig hopper de opp, mjauer forsiktig ved døra fordi de ønsker å gå ut en tur.

En time senere kommer de tilbake dekt av blod og på forsiden av huset finner man hodet av ei stakkars lemlestet mus. Går man litt lengre opp i bakken finner man resten. Tarmer, hale og ben ligger strødd utover forskjellige områder. Så går en inn for en liten alvorsprat med katta. Fyyy sier mamma da.

Men lillepusen sitter bare der vasker seg litt og blinker øyne til en. Som om ingen ting har skjedd. Personlig så bruker jeg å gi pusen liten godbit etter dagens drap jeg. Kanskje noen kittebits eller en liten ostebit.

Fasinerende :D

#21904  av Erlend

Hehe :) Katter er ålreite dyr, fordi de er så egenrådige. En hund må du lufte og passe på, katta kan du bare sparke ut i kulda om natta, og neste morgen er den på trammen igjen. Dessuten tar de ikke noe dritt fra noen, da bare rusler de nonchalant av gårde og gjesper :D Evig bra...

#21954  av chris

Erlend skrev:Dessuten tar de ikke noe dritt fra noen, da bare rusler de nonchalant av gårde og gjesper :D Evig bra...
Det har jeg tatt lærdom av :D

#21957  av sindrejl

derfor jeg aldri får kontakt med deg ja :)

#21964  av chris

sindrejl skrev:derfor jeg aldri får kontakt med deg ja :)
Bare å slutte og slenge dritt det, så hører jeg kanskje etter :mrgreen:

#21965  av cameleon

Hør på storebror nå :P

#22088  av @lpher

Katter er ihvertfall....dyre dyr.....nettopp hatt skinnet inne til veterniæren for no smågreier....590,- + 1090,- + 590,- !!!!!! ...for bare no småtteri ;-)

Jeeeez...det er veterinær enn skulle blitt ser det ut til ;-)

@lpher

#22252  av cameleon

Katter er nesten like dyre som jenter :D Eneste forskjellen er at katter kan en leve med hehe....*kremt*

#22253  av chris

@lpher skrev:Jeeeez...det er veterinær enn skulle blitt ser det ut til ;-)
Evt finne seg ei berte som er det ;) :D

#22254  av chris

cameleon skrev:Katter er nesten like dyre som jenter :D Eneste forskjellen er at katter kan en leve med hehe....*kremt*
:mrgreen:

#22269  av MRQuoc

chris skrev:
cameleon skrev:Katter er nesten like dyre som jenter :D Eneste forskjellen er at katter kan en leve med hehe....*kremt*