TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva Hører dere pÃ¥ i Vidunderet deres?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21925  av Erlend

Go Sindre! :D :D :D

#22027  av Mr2 Mk2

sindrejl skrev:Fant alle låtene samlet i ett jeg.. 480mb.. kan godt se om jeg får lagt det ut på en eller annen server (kanskje chris sin) så dere også får den :)

Det hadde vært flott!! :D

#22135  av sindrejl

Sånn.. da har jeg fått ned låtene... lenge siden jeg har sett Inital D nå.. men jeg ser alltid for meg bilene drifte rundt svingene i en sinnsyk fart når jeg hører dette :D

#22148  av sindrejl

Øpper til Chris nå..

#22149  av chris

sindrejl skrev:Øpper til Chris nå..
SÃ¥ JEG skal liksom ofre linja mi ? :D ;)

#22156  av sindrejl

korrekt...

#22305  av MR2turbo

hmmm jeg kommer ikke inn på den ftp'en over... er den offline?

#22310  av jan-erik

Briskeby!
Wide Awake, Cellophane Eyes og Propaganda er jo klassikere. I tillegg er det nyeste albumet bra. Særlig "Rebel Against Your Own Rules" , sang nr. 1.

Er bare litt preget etter å ha hørt dem live nå i Hønefoss i kveld. Lise er bare dødsrå på scenen, og gjetthvem som ikke skal vaske handa si på lang lang tid! Snakket både med Lise og bassisten "Bulle" etter konserten.

Sitter å skriver nå litt i helfylla. Godt jeg skal avspasere fra jobben i morgen.

Noen som blir med på Briskeby konsert på Hamar 18. novembe?

#22312  av Dalan

jan-erik skrev:
Tja, tar heller en tur når de er i Elverum 3. november tenker jeg ;)

#22322  av chris

MR2turbo skrev:hmmm jeg kommer ikke inn på den ftp'en over... er den offline?
Nei, den har ikke vært offline så langt nei :)

Prøv å slå av eller på passive mode, hvis du bruker et ftp-program. Det funker i hvert fall her :)

#22423  av @lpher

Har vel egentlig forelsket meg litt i Sonique:Alive for tia....om du har en sub eller to....så er denne låta helt enorm ;-)

@lpher

#22430  av Erlend

Hvor blir det av Initial D-låtene?!? :shock:

<skryte-mode>

Briskeby er evig bra band fra Larvik vet dere :mrgreen:

</skryte-mode>

#22431  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Hvor blir det av Initial D-låtene?!? :shock:
Initial d-Max power den er så fet!! 8) 8)

#22439  av MRQuoc

jan-erik skrev:Briskeby!
Wide Awake, Cellophane Eyes og Propaganda er jo klassikere. I tillegg er det nyeste albumet bra. Særlig "Rebel Against Your Own Rules" , sang nr. 1.

Er bare litt preget etter å ha hørt dem live nå i Hønefoss i kveld. Lise er bare dødsrå på scenen, og gjetthvem som ikke skal vaske handa si på lang lang tid! Snakket både med Lise og bassisten "Bulle" etter konserten.

Sitter å skriver nå litt i helfylla. Godt jeg skal avspasere fra jobben i morgen.

jeg liker briskeby , men syns dem spiller ganske likt The Cardigans .. ( jeg har dog ikke vært på konsert med dem enda, men hadde tenkt meg en tur :)

har hørt at de opptrer ganske bra denne turne'en :p
så kanskje jeg skal ofre noen km for å se dem :]

Jeg har jo bodd i Tønsberg , der de har spilt ofte .. men da har jeg alltid jobbet :?

Btw . .. hun er jo søt .. Lise :p :P ( litt høy alder for meg .. , men jeg liker hennes "attitude" )