TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selge min MR2 MK2... Hvor mye?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #221318  av Tom-R

Jeg skal snart i militæret og må nesten derfor selge min 1991 Toyota MR2. Lurer på om noen av dere på forumet kan gi meg noen hint på hvor mye jeg kan forvente å få igjen.

Info:

Toyota MR2 MK2 1991 GTI

Farge: Rød
KM stand: 128 000
Pen i lakken
Senket 30mm, momoratt, ingen rust, nye bremseklosser,mp3 spiller, høytalere og süb, sommer og vinterfelger.

Er bare et problem og det er fire varsellamper som lyser konstant. Er ikke noe galt, er bare at de lyser. Men har liksom ikke funnet ut hva det er.

Noen som vet ca. hvor mye jeg kan vente å få igjen for bilen?

#221320  av aneriks

tja.. 70 kansje?

#221326  av GhostRider88

legg ut noen bilder ;)

Ligger jo 91mod røde mr2'er til 80,85 og 100 000kr på autodb. Ville tippet et sted rundt 80-90. Men du burde få fikset disse varsellampene før salg ;)

hva følger med av utstyr?
 #221347  av hmsilset

Tom-R skrev:Jeg skal snart i militæret og må nesten derfor selge min 1991 Toyota MR2. Lurer på om noen av dere på forumet kan gi meg noen hint på hvor mye jeg kan forvente å få igjen.

Info:

Toyota MR2 MK2 1991 GTI

Farge: Rød
KM stand: 128 000
Pen i lakken
Senket 30mm, momoratt, ingen rust, nye bremseklosser,mp3 spiller, høytalere og süb, sommer og vinterfelger.

Er bare et problem og det er fire varsellamper som lyser konstant. Er ikke noe galt, er bare at de lyser. Men har liksom ikke funnet ut hva det er.

Noen som vet ca. hvor mye jeg kan vente å få igjen for bilen?
Ordne de varsel lampene så er den vel kanskje verdt rundt 80.000kr. Hvist det er oljelampa og tre stykker til så hadde jeg samme problemet på min etter litt uforsiktige koblinger.Toyota sa jeg måtte bytte dynamo til 2700kr(overhalt fra Toyota),men etter enda mer fikling med sikringer og sånt en annen dag så ble varsel lampene borte :P Skulle ha sett skikkelig bilder av den,men er den helt ok ville jeg gjerne kjøpt en sånn bil til ca.80.000kr.Men nå har jeg jo sånn bil da :)

#221355  av inzane2012

I reglemanget til millitæret står det en som skal inn i førstegans tjeneste, rep osv ikke skal lide økonomisk pga innkalling.

Så med andre ord, har du lån på hus/bil/mc/båt eller lån i det store og hele så vil millitæret fryse lånet og betale rentene til du er ferdig, leier du leilighet/hus så betaler millitæret leien så lenge du er inne, du må dog kunne legge fram kvitering for minst 4 måners leie, det samme gjelder for lån...

så vist du må selge bilen fordi du er ferdig å betale lånet kan du ta det med ro, er bare å kontakte armyen og få di til og orde det for deg;) hehe

#221356  av maxgets

Er vel ingen som har lån på en sånn bil?

Er sikkert bare for folk ikke vill betale forsikring og årsavgift osv når man ikke har mye til inntekt eller bruker den.. tipper jeg =)

#221375  av hmsilset

maxgets skrev:Er vel ingen som har lån på en sånn bil?

Er sikkert bare for folk ikke vill betale forsikring og årsavgift osv når man ikke har mye til inntekt eller bruker den.. tipper jeg =)
De fleste har lån på en bil som koster 100.000 da... 8) Er faktisk
en betydelig sum i Norge enda om du skulle lure på det :D

#221390  av Rømmling

den har jo ikke gått så langt da

og greit at vi holder prisene og verdien oppe så ikke sett noen gi bort pris.

vis alle sier at de skal ha 90tusen så har jo ikke kjøperne noe valg
:lol: :lol:

#221396  av Speeder

Hvilke verden lever du i? Som tror alle bare casher ut 100k?

#221403  av maxgets

Speeder skrev:
En helt vanlig verden..i en liten leilighet på jessheim.. =)

Skal ikke ha såå god råd for å klare å spare opp til det..

Og har man ikke det så tenkte jeg at man sikkert kjøpte annen type bil.. som er litt rimeligere i drift og sånn..

#221404  av GhostRider88

maxgets skrev:
Speeder skrev:
En helt vanlig verden..i en liten leilighet på jessheim.. =)

Skal ikke ha såå god råd for å klare å spare opp til det..

Og har man ikke det så tenkte jeg at man sikkert kjøpte annen type bil.. som er litt rimeligere i drift og sånn..
ikke alle som har klart å spare opp, og det er ikke sikkert alle gidder det heller, så da er lån en løsning. ;) Jeg for min del har å takke foreldrene mine som har spart penger på en konto siden jeg lå i vugga hehe :lol: men nå må jeg drifte bilen selv så nå jobber jeg ved siden av skolen. Er ikke akkurat billig med en mr2 mk2

#221415  av BrennaRacing

Kommer egentlig veldig an på om bilen bruker olje eller ikke...Hvis den gjør det, så vil jeg si 70 lapper ca....og hvis den ikke gjør det, så vil jeg nok tippe at du hvertfall kan få 90 for den :)

#221451  av Tom-R

Min MR2
Vedlegg
Min Toyota MR2 2.0 GTI (13).JPG
Min Toyota MR2 2.0 GTI (13).JPG (624.93 kiB) Vist 252 ganger

#221456  av Tom-R

Heller på olje ca. 3-5 ganger i året ca. Vet ikke om det er mye eller lite. Heller ikke hva som er vanlig på MR2.

#221468  av GhostRider88

den så meget pen ut den mr2'en. Men et lite tips. Hva er gjort av modifikasjoner på den?

Du burde kanskje vurdere å bytte tilbake til org eksos, men om den følger med så hjelper det mye ;)