TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rød mk1

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #22036  av bose

Satt på bussen idag.Når vi kjørte inn mot teie (mrq vet hvor det er) så passerte det en rød mk1.Jeg reiste meg opp får å se etter den.Da kikka alle andre på bussen rart på. :roll:

#22054  av MRQuoc

hehe :]

jeg vet at det går En rød MK1 som bor på åsgårdstrand , den var tilsalgs i fjor sommer , med en prislapp på 65 000,-
kanskje det var den ? .. kjørte en "eldre mann" som ikke gadd å vaske den så ofte for den var ofte nedstøvet

-EDIT-

og jeg vet om 2 stk som er halvskrudd fra hverandre oppe på EIK , men om de går i det hele tatt vet jeg ikke, jeg bare hørte rykter av bekjente i TBG

#22103  av MR2turbo

Jeg var på Toyota for en stund tilbake, så stod det en skitten rød aw11 på utsiden.. Så jeg la igjen en lapp på ruta, og så etterpå at det var et godt voksent par som hadde den.. hmmm.. har ikke sett de her inne?

#22108  av MRQuoc

i tønsberg altså ? , skal være en "eldre" mann som har kjørt den mye, og ganske møkkete ofte ..

#22112  av MR2turbo

ånei.. glemte å si at jeg så denne i sandnes.. ;)

#22125  av chris

MÃ¥ spesifisere litt bedre i topic tror jeg ;)