TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 91mod MKII til 40.000..... Billig?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #220714  av joachims

Skal selge min 91mod 230.000km med defekt clutch og ett par mindre mangler for 40K.

Noen som vet om det er en pris som gjør at jeg kan bli kvitt den fort? Satser på å skaffe meg en nyere MKII i løpet av mars og skulle gjerne hatt pengene klare da..

#220726  av aneriks

nå har du ikke vist noe bilde eller fortalt så mye om generel stand ant en clutchen og en eksoslekasje, men vist den ikke er stygg eller noe veldig galt så er det billig ja

#220744  av joachims

Nederst front leppen mangler, og fører stolen er noe slitt. Ellers er vel bilen ganske grei..

Bærer vel ellers preg av å ha orginal lakk og en forholdsvis høy km..

Har bevist ikke lagt ut bilde da bilen står helt innerst i garasjen på tvers og jeg brukte ganske mye tid på å få den der :) Siden lys forholdene i garasjen er dårlig ville bildene uansett blitt dårlige. Så jeg lot være å ta noen bilder.

#220746  av Ivar

Hvilken farge har bilen?

#220776  av joachims

Bilen er sort.

#220789  av jumbo

Høres veldig billig ut egentlig, du kan sikkert få en del mer, men kommer jo selvsagt an på hvor travelt du har det

#220818  av Xlr8

jeg ga 38k får min dette var med en hel del mangler blandt annet clutch, og veldi slitt lakk.. og orginalt oppheng og felger. ca 207 000km når jeg kjøpte den

#220829  av joachims

Xlr8 skrev:jeg ga 38k får min dette var med en hel del mangler blandt annet clutch, og veldi slitt lakk.. og orginalt oppheng og felger. ca 207 000km når jeg kjøpte den
Høres ut som min er bedre da. Burde ikke har dårlig samvittighet når jeg selger den for 40k da.

#220917  av Xlr8

40k burde vere et minimum jah siden jeg følte jeg fikk min veldi billigt.

#220918  av Darkstar

Hvor i landet står bilen da?

#221069  av joachims

Bilen står i Oslo.

Ligger ute på autodb.

#221187  av ErikG

Da er den nok solgt;)

#222524  av BT-GTI

dette var type rimi billig. syntes nå jeg,..
 #222991  av proson

BT-GTI skrev:dette var type rimi billig. syntes nå jeg,..
Begynner å bli en ganske gammel bil da... kryper opp mot 20 år, så med defekt clutch og sikkert endel andre slitedeler som bør byttes som støtdempere, foringer girkasse, eventuelt calipere og skiver.. så tror jeg er en rett pris. Biler som har gått over 200 000 km er uansett litt risikabelt å kjøpe mener nå jeg... avhengig av hvem som har kjørt den og hvor selvfølgelig. :P

#222994  av FireWalk

blir den FOR billig så vil nok mange styre unna av frykt for at det skal være mer mangler på den enn hva anonsen tilsier..