TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var vinterdekka pÃ¥..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21786  av chris

Jeg er veldig glad i å ta bilder, som dere kanskje skjønner, håper dere ikke har noe i mot det? ;)

Sorgens dag i dag.. la om til vinterdekk.. fylte på passe med luft, og dro et par runder på motorveien.. det var som å kjøre en blaut svamp. dro opp i 140, og gjorde et par utslag på rattet, holdt på å få sjokk jeg.. kan ikke huske at vinterdekka var SÅ ille.. savner sommerdekka allerede jeg... BLÆH!
Vedlegg
IMG_1480.jpg
IMG_1480.jpg (161.69 kiB) Vist 1145 ganger

#21792  av Dalan

Det der er vel ikke de originale vinter -eller sommerfelgene, er det vel?
Vil tro det er forskjell fra sommerhjula ja.. :roll:

#21793  av cameleon

Var da pene felger det der også Chris! Hvilken dim er det? Var rart å skifte om til 14" Bilen ble da så jækla lav hehe.

Flotte bilder btw :)

#21794  av chris

Dalan skrev:Det der er vel ikke de originale vinter -eller sommerfelgene, er det vel?
Vil tro det er forskjell fra sommerhjula ja.. :roll:
Ikke originale nei. Det er Rial-felger :)

#21795  av chris

cameleon skrev:Var da pene felger det der også Chris! Hvilken dim er det? Var rart å skifte om til 14" Bilen ble da så jækla lav hehe.

Flotte bilder btw :)
Joa, felgene er greie de, men altfor små ;)

195/55 hele veien rundt.. 15"
 #21807  av Mr2 Mk2

chris skrev:Jeg er veldig glad i å ta bilder, som dere kanskje skjønner, håper dere ikke har noe i mot det? ;)
Har abosutt ingenting imot det nei,er jo bare flott det..
Ser at du har Rial felger på vinter-dekka også,kjenner du en forhandler eller bare tilfeldig at du likte Rial best..? :D
 #21809  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Jeg er veldig glad i å ta bilder, som dere kanskje skjønner, håper dere ikke har noe i mot det? ;)
Har abosutt ingenting imot det nei,er jo bare flott det..
Ser at du har Rial felger på vinter-dekka også,kjenner du en forhandler eller bare tilfeldig at du likte Rial best..? :D
Kjenner en forhandler :wink:

Forresten synes jeg man får mye for pengene med Rial. Det ikke av det dyreste merket, men de har pene felger :)
 #21811  av Mr2 Mk2

chris skrev:Kjenner en forhandler :wink:

Forresten synes jeg man får mye for pengene med Rial. Det ikke av det dyreste merket, men de har pene felger :)
Ja det har de,hvordan prisene er har jeg ingen anelse om selv..Sommerfelgene dine er jo kule,men skulle likt å se disse(vinterfelgene) i større dim tror det kunne vært meget bra! :D

#21812  av Dalan

Vinterfelgene dine, er det Rial Lemans?

#21813  av chris

Dalan skrev:Vinterfelgene dine, er det Rial Lemans?
Nå spør du jaggu vanskelig :D

#21814  av Dalan

chris skrev:
Dalan skrev:Vinterfelgene dine, er det Rial Lemans?
Nå spør du jaggu vanskelig :D
Hehe :D
Syns de ligner hvertfall, men er ikke helt sikker.. ;)
Er ikke så veldig nøye heller egentlig :P

#21834  av erling

Så jo helt greit ut det der Chris.. Er verre med oss andre som må kjøre på de orginale homo-felgene på vinteren.. :?
Eneste trøsten er at jeg kan drøye dekkskiftet en +/- en mnd til ennå..

#21847  av chris

erling skrev:Så jo helt greit ut det der Chris.. Er verre med oss andre som må kjøre på de orginale homo-felgene på vinteren.. :?
Eneste trøsten er at jeg kan drøye dekkskiftet en +/- en mnd til ennå..
Hehe, jeg lot TG Bil beholde "homo-felgene" jeg :D

#21862  av cameleon

Kjører nå rundt med mine 14" homo-felger jeg hehe :roll:

#21869  av tojo

Homo felger?????selv har jeg Sagbladfelger til vinterdekkene på min Supra MKIII men ka fan gjør vel det????(bruker den bare på sommeren da er d 17" oz racing eller 18"TTE :D )
Sist redigert av tojo den 20 okt 2003 22:23, redigert 1 gang totalt.