Når jeg kjøpte bilen i april 06, var det litt rust i hjulbuene bak(de har vært reparert før, åsså var de kjipp på tectylen), så skulle jeg egentli fikse dette til årets sommertreff, men skal i militære den 17.januar, så tok det nå.
Endte jo selvfølgeli med at jeg fant ut jeg skulle prøve å valse de, men blei ikke helt fornøyd med det, så bygde i tillegg litt ekstra på de, å da blei det nødvendig med spacere(25mm fra H&R), etter en slitsom uke var jeg endeli ferdi igår
Jeg blei iallefall fornøyd med resultatet, men vil gjerne høre va dere synes?
Sommerdekken er forøvrig 235/35/19"
SÃ¥ er redd for at grusveier vil tygge opp bakfangeren ganske fort, men: thats the price you have to pay
Håper på en kort tid i militære, da blir det styling før sommertreffet også(har bare tte-front nå), men satser uansett på å dra dit

Endte jo selvfølgeli med at jeg fant ut jeg skulle prøve å valse de, men blei ikke helt fornøyd med det, så bygde i tillegg litt ekstra på de, å da blei det nødvendig med spacere(25mm fra H&R), etter en slitsom uke var jeg endeli ferdi igår

SÃ¥ er redd for at grusveier vil tygge opp bakfangeren ganske fort, men: thats the price you have to pay

Håper på en kort tid i militære, da blir det styling før sommertreffet også(har bare tte-front nå), men satser uansett på å dra dit

Vedlegg
CIMG0098.JPG (266.39 kiB) Vist 2979 ganger
CIMG0108.JPG (264.86 kiB) Vist 2971 ganger
CIMG0095.JPG (247.8 kiB) Vist 2970 ganger
CIMG0083.JPG (266.16 kiB) Vist 2972 ganger
CIMG0076.JPG (276.51 kiB) Vist 2978 ganger
-Bruk vett ligg bredt