Dempere : Ca 1,5times arbeid. Jekk opp bilen fram, løsne senterbolten på toppen, snitt opp plata som fester bremse slangen til demperen (idiotpatent), skru av de 2 skruene som forbinder demperen til "navgodset", skru av de 3 skruene som holder demperen til chassiet og ta den ut.
Merk deg retningen på den lille plata på toppen av demperen.
Instrumentpanel : 30min arbeid. Ta ut askebegeret, skru ut de to skruene under, løsne girkula, manskjetten og plastikkramma rundt. (Hurtigklips)
Plata under dasjbordet (og rattet) sitter med en skrue på hver side, når de er ute kan du bikke den litt ned. Den sitter også med hurtigklips.
Ramma som ligger over rattet sitter med 1 skrue som du bør se nå, den fjernes og du kan dra ramma litt mot deg, også med hurtigklips.
Nå kan du dra forsiktig i "hovedramma" som sitter rundt spilleren, askebegeret og luftkanalene på toppen.
Husk å fjerne kontaktene til sig.tenner og nødblink.
Spilleren sitter i en dobbel DIN innsats, festet med 2 skruer på hver side.
Tror det skal være alt, det er i alle fall hovedtingene
Alarmen er værre, jeg fikk i alle fall ikke tak i tegninger til defa alarmen min. Ble ikke enklere av powermodulen til vinduene. Småharry, men artig å kunne styre de med fjernkontrollen.
Jeg brukte ei helg på installasjonen, siden jeg måtte måle ut alle kablene.
Har du et skjema går det sikkert greit.
Bilen min hadde hull igjennom torpedoveggen og det har sikkert din og.
De er dekket av små sorte gummi-klistermerker.
Om ikke annet er det helt kurrant å borre nye hull, jeg har 2stk 20mm k-rør igjennom der nå