TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Safransupraen pÃ¥ autofil konkurransen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21091  av sindrejl

Stemme(r) gitt ;)

#21157  av Ninjamannen78

Noen som har bilder av den 2000GT`en?

#21159  av CelicaGT

Visst du har sett James Bond i Japan er den bilen med der...I cab versjon MMMMMM 8) 8) 8)
rekke 6'er ca 150 hk..
Vedlegg
gt2000_3.jpg
gt2000_3.jpg (23.83 kiB) Vist 543 ganger

#21160  av CelicaGT

CelicaGT skrev:Visst du har sett James Bond i Japan er den bilen med der...I cab versjon MMMMMM 8) 8) 8)
rekke 6'er ca 150 hk..
Vedlegg
gt2000_4.jpg
gt2000_4.jpg (21.65 kiB) Vist 542 ganger
gt2000_5.jpg
gt2000_5.jpg (24.94 kiB) Vist 541 ganger
gt2000_6.jpg
gt2000_6.jpg (23.33 kiB) Vist 540 ganger
CAB'en fra 007 i japan
CAB'en fra 007 i japan
gt2000_7.jpg (26.16 kiB) Vist 539 ganger

#21210  av MRQuoc

Cab'en finnes kun i 2 eller 3 eksemplarer , mintes jeg i farta :)

#21225  av bose

Det er vist noen som prøver seg med en Fiero oxo :lol: :lol:

#21441  av Erlend

Fiero? Hvor da :?:

Aaahh....så mange fine bilder! Jeg ELSKER 2000GT.... en herlig bil :D

#21459  av @lpher

Erlend skrev:Fiero? Hvor da :?: '
I denne runden av konkuransen...er det en Fiero som er med... ;-)
Erlend skrev: Aaahh....så mange fine bilder! Jeg ELSKER 2000GT.... en herlig bil :D
Join the club ;-)

@lpher

#21513  av Erlend

Åja... trodde noen synes 2000GT ligna på en Fiero jeg :?
Join the club
Men jeg lurer fortsatt like mye på hva som gjemmer seg bak de panelene foran fronthjulene til GTen... :wink:

#21517  av @lpher

Erlend skrev:Åja... trodde noen synes 2000GT ligna på en Fiero jeg :?
LOL...now theres an insult if there ever was one! ;-)
Erlend skrev: Men jeg lurer fortsatt like mye på hva som gjemmer seg bak de panelene foran fronthjulene til GTen... :wink:
Det er faktisk 'bagasjerom' ;-)
Eller....foran fronthjulene? ...de jeg tenker på er vel etter forhjulene de ;-)

@lpher

#21538  av Erlend

Vel, var pga. den sammenligningen jeg reagerte :D

Bagasjerom ja, stemmer det. Vi diskuterte det i en tidligere tråd her husker jeg. Men, forhjul og fronthjul er da det samme :) Å ha hjulene foran eller i front er det ingen forskjell på :wink:

#21539  av chris

Erlend skrev:Vel, var pga. den sammenligningen jeg reagerte :D

Bagasjerom ja, stemmer det. Vi diskuterte det i en tidligere tråd her husker jeg. Men, forhjul og fronthjul er da det samme :) Å ha hjulene foran eller i front er det ingen forskjell på :wink:
Ikke for å blande meg inn, men jeg tror han mente ETTER fronthjulene, ikke foran ;) hehe

#21549  av erling

chris skrev:

Ikke for å blande meg inn, men jeg tror han mente ETTER fronthjulene, ikke foran ;) hehe
Jeg tror jeg kanskje mener at man kan si bak forhjulene, dvs på den siden av forhjulet som er nærmest bakenden på bilen, der som lysene er røde og ikke så sterke på en måte.. ..lissom.. :mrgreen::mrgreen:

#21558  av chris

erling skrev:
chris skrev:

Jeg tror jeg kanskje mener at man kan si bak forhjulene, dvs på den siden av forhjulet som er nærmest bakenden på bilen, der som lysene er røde og ikke så sterke på en måte.. ..lissom.. :mrgreen::mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:

#21647  av sindrejl

Lurer på hvor mange "vanlige" folk kunne tippet at det der er en TOYOTA Celica :)