TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny pÃ¥ forumet!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21377  av sleeper

mr2mannen: hvordan får vi ordnet slik at vi kan prate på den svenske siden også????
(er for mye stress og sende brev osv....!!)

#21388  av PÃ¥l

Utrolig fin bil du har der! De felgene må ha kosta flesk, har du kjøpt dem selv, eller satt de på bilen da du kjøpte den?

#21390  av chris

Pål skrev:Utrolig fin bil du har der! De felgene må ha kosta flesk, har du kjøpt dem selv, eller satt de på bilen da du kjøpte den?
4000 svenske per stk uten dekk, som han sa ;)

#21391  av MR2Mannen

Sleeper: Jag förstår inte riktigt vad du menar? Sorry, min norska är inte den bästa :D

Pål: Tackar. Det satt 17" BBS fälgar på när jag köpte den, men jag tyckte dom såg för små ut, så det fick bli 18", men nu vill jag ha 19" :D

Mvh
Andreas

#21415  av Mr2 Mk2

MR2Mannen skrev:Pål: Tackar. Det satt 17" BBS fälgar på när jag köpte den, men jag tyckte dom såg för små ut, så det fick bli 18", men nu vill jag ha 19" :D
Mvh
Andreas
ser sikkert jævla bra ut,men har du tenkt på kjøreegenskapene da...

#21417  av sleeper

mr2mannen: jeg prøvde og melde meg in på den svenske siden og da det var gjort så fikk jeg en ark som jeg måtte skrive ut og sende til en eller annen for og få aktivert det!!???

#21419  av Dalan

Jostein skrev:
MR2Mannen skrev:Pål: Tackar. Det satt 17" BBS fälgar på när jag köpte den, men jag tyckte dom såg för små ut, så det fick bli 18", men nu vill jag ha 19" :D
Mvh
Andreas
Image is everything 8)

#21433  av MRQuoc

Dalan skrev:
Jostein skrev:
Mvh
Andreas
Image is everything 8)
Performance is a piece of the image

#21443  av Mr2 Mk2

Dalan skrev:Image is everything 8)
MÃ¥ si meg uenig der gitt...Men vi er alle forskjellige...

#21445  av Erlend

Som hittil siste i rekka ønsker jeg deg velkommen til forumet vårt, MR2Mannen! Sinnsykt fin MR2 du har, smelta helt for de felgene du har! De var utrolig stilige!!!
Sjeldent man ser 18" på MR2, har hørt mye stygt om at kjøreegenskapene blir relativt ødelagt dessverre.

Likte også eksossystemet ditt! Det er vel ikke originalt det der? Synes det ser noe større ut jeg...

Håper inderlig du kommer til treffet i vår, så vi får tatt den flotte MR2en din i nærmere øyesyn :D