TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Camelon lakkert supra i Trondheim!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21156  av cameleon

Tok bussen i dag morges kl.09.15 Fikk da øye på en camelonlakkert supra som den du har @lpher! Fikk ikke med meg nummerskilt eller noe så jeg vet ikke om den er fra her. Har aldri sett den før, men fader hvor lekker den var :D

Noen som har sett den el vet hvem som har den? (hvis den er fra trondheim da)

#21170  av @lpher

Skal ta et par telefoner jeg....har en hovedmisstenkt ja! ;-)

Om det ikke er en som er på gjennomreise da...

UANSETT...your mission, should you choose to accept it, is to apprehend the owner of this vehicle and present him with the way of life that is the TS-OGN! ;-)

@lpher

#21178  av funkes

Du er så flink i Engelsk.

#21229  av supratt

Og du er en spydig liten ¤"ortis :wink:

#21232  av @lpher

funkes skrev:Du er så flink i Engelsk.
Harru ikke sett Mission Impossible da?!! ;-)

@lpher

#21248  av chris

supratt skrev:Og du er en spydig liten ¤"ortis :wink:
:mrgreen:

#21302  av funkes

supratt skrev:Og du er en spydig liten ¤"ortis :wink:
Vel...det var jo korrekt Engelsk da.
Hadde vært spydig hvis jeg hadde sagt at det var dårlig Engelsk f.eks

8)

#21314  av @lpher

Update:

Niks info om CamelonSupra....anyone else som har sett den? ;-)

@lpher

#21346  av sindrejl

Sett for mange filmer igjen nå Alf..? hvor mange ganger har jeg sagt du må slutte å leve deg inn i dem :D

#21366  av cameleon

Scotty! beem me up :roll:

#21451  av @lpher

sindrejl skrev:Sett for mange filmer igjen nå Alf..? hvor mange ganger har jeg sagt du må slutte å leve deg inn i dem :D
Nahh man....movies are my life ya know! ;-)

@lpher

#27106  av @lpher

Om ingen kan bekrefte å ha sett en cameleon farget supra...så er jeg redd jeg må anklage deg for å ha drømt ;-)

@lpher

#27130  av cameleon

@lpher skrev:Om ingen kan bekrefte å ha sett en cameleon farget supra...så er jeg redd jeg må anklage deg for å ha drømt ;-)

@lpher
Nåååh, vet nå ikke det helt jeg da :wink: Var vel en som bare var på gjennomreise den dagen eller noe. Bare synd jeg ikke fikk med meg noe av nummerskiltet.

#27135  av @lpher

cameleon skrev:
@lpher skrev:Om ingen kan bekrefte å ha sett en cameleon farget supra...så er jeg redd jeg må anklage deg for å ha drømt ;-)

@lpher
Nåååh, vet nå ikke det helt jeg da :wink: Var vel en som bare var på gjennomreise den dagen eller noe. Bare synd jeg ikke fikk med meg noe av nummerskiltet.
LOL ;-) ....det som er så wierd er at ingen ser ut til å kjenne til en slik bil...og jeg skulle tro at en cameleon lakkert supra...ville ha blitt lagt merke til av flere? ;-)

@lpher

#27140  av cameleon

@lpher skrev:
cameleon skrev:

@lpher
LOL ;-) ....det som er så wierd er at ingen ser ut til å kjenne til en slik bil...og jeg skulle tro at en cameleon lakkert supra...ville ha blitt lagt merke til av flere? ;-)

@lpher
Ja ikke vet jeg. Nå vet jeg i alle fall hvordan en supra ser ut og samme med kamelon lakk, og om du tror det eller ei :) Nå kan du ta kontakt med Berg Auto i Trondheim. De som ligger like ved KBS senteret. Kan godt hende de vet noe. Er bilen norsk, så skal du ikke se bort i fra at de har en finger med i spillet. De har ahtt temmelig spreke biler på lager :)