TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lurer pÃ¥ om noen gÃ¥r pÃ¥ denne jeg

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21108  av chris

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... tingSort=1

Få med dere beskrivelsen av produktet lenger ned på sida :D

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

-EDIT-

Du bare fester det rundt bensintilførselkabelen, ingen inngrep. Det er like lett å installere den som det er å fjerne den. Løp og kjøp!! :mrgreen:

#21119  av turboman

5 stykker som har lagt inn bud????

Folk er visst mer lettlurte enn jeg trodde....... :shock:

men, når du kaller deg Ostepetter Tannstein, er det kanskje ikke annet å vente...... :D

#21120  av chris

turboman skrev:5 stykker som har lagt inn bud????

Folk er visst mer lettlurte enn jeg trodde....... :shock:
Folk er så dumme at det er ikke til å tro.. men det er det som gjør at sånne bedrifter overlever, og noen tjener gode penger, på å selge sånne produkter..

men dette er jo FOR dumt da.. tro at man sparer 40% drivstoff ved å feste en dings RUNDT "bensintilførselkabelen". Og har man stor motor må man kjøpe to..

SE her da:

1L - 2L Motor = 0kr
2L - 3L Motor = Legg til 150kr av den totale summen
3L - 4L Motor = Legg til 250 kr av den totale summen
4L - 5L Motor = Legg til 400 kr av den totale summen
5L - 6L Motor = Legg til 550 Kr av den totale summen
Vis dere ikke ønsker tillegg i summen vil du kun oppnå redusering av utslipp!

Så hvis man ikke betaler ekstra på den totale kjøpesummen, så er bensinforbruket det samme, men utslippet vil reduseres..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sist redigert av chris den 15 okt 2003 22:09, redigert 1 gang totalt.

#21121  av CelicaGT

heeh sparer sikkert like mykje bensin med å knipe på bensinslagen med ei grip tang.. :wink: :wink: :lol:

#21122  av Mr2 Mk2

for maksimal effekt bør man helst polere den annen hver dag,da gir den en bedre tehvik for bensinen som er autochenic og derfor qwetcher den dobbelt så bra og du sparer faktisk 60% av utgiftene dine.. :roll:

#21128  av chris

Jostein skrev:for maksimal effekt bør man helst polere den annen hver dag,da gir den en bedre tehvik for bensinen som er autochenic og derfor qwetcher den dobbelt så bra og du sparer faktisk 60% av utgiftene dine.. :roll:
:mrgreen:

#21144  av bose

Jostein skrev:for maksimal effekt bør man helst polere den annen hver dag,da gir den en bedre tehvik for bensinen som er autochenic og derfor qwetcher den dobbelt så bra og du sparer faktisk 60% av utgiftene dine.. :roll:
Uppgrade stage2 er jo en selvfølge da.Hvis du lakkerer den rød så hindrer du at den svarte qwerty blander seg med bensinen.og dermed passerer den avgass-kravene som vil komme i år 2101

#21151  av cameleon

Jaja. Det er verdt å prøve seg i alle fall :lol:

#21254  av Bjørni

cameleon skrev:Jaja. Det er verdt å prøve seg i alle fall :lol:
For å være helt ærlig, jeg hadde ikke sett det verdt å prøve :mrgreen:

#21287  av sindrejl

Altså.. hvordan i all verden skal noe fungere ved at du fester det RUNDT bensinslangen?? altså, bensinen kommer overhode ikke i kontakt med "boksen".. hva er pointet? hva i huleste skal de kunne gjøre? værste svindel jeg har sett.. de "fornøyde" kundene er nok de som tror de har fått bedre ytelse bare fordi de gikk fem på teksten..

#21288  av Mr2 Mk2

bose skrev:Uppgrade stage2 er jo en selvfølge da.Hvis du lakkerer den rød så hindrer du at den svarte qwerty blander seg med bensinen.og dermed passerer den avgass-kravene som vil komme i år 2101
seriøst?

#21291  av bose

Jostein skrev:
bose skrev:Uppgrade stage2 er jo en selvfølge da.Hvis du lakkerer den rød så hindrer du at den svarte qwerty blander seg med bensinen.og dermed passerer den avgass-kravene som vil komme i år 2101
seriøst?
Jeg håper ikke det :D

#21293  av chris

sindrejl skrev:Altså.. hvordan i all verden skal noe fungere ved at du fester det RUNDT bensinslangen?? altså, bensinen kommer overhode ikke i kontakt med "boksen".. hva er pointet? hva i huleste skal de kunne gjøre? værste svindel jeg har sett.. de "fornøyde" kundene er nok de som tror de har fått bedre ytelse bare fordi de gikk fem på teksten..
Kan jo være en beemer-eier som tror han får 250 hester ekstra :roll: