TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• siden det er sÃ¥ stille her - fyrer jeg av et par nye bilder!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#212545  av Geir

Jeg har planer om å ta bilder av min svært så originale IS i løpet av helga, så da kan jeg jo være med å poste noen :)

Har vært kry eier siden søndag, og er så utrolig fornøyd!

#212554  av sindrejl

bor på tiller du sikkert? drar kjensel på parkeringshuset :) Lekker tralle!! :D

#212628  av @lpher

Hmmm...spørs om vi ikke skal vurdere en aldri så liten Lexus-photoshoot snart kanskje? ...sånn, just for the hell of it ;)

#212642  av Geir

@lpher skrev:Hmmm...spørs om vi ikke skal vurdere en aldri så liten Lexus-photoshoot snart kanskje? ...sånn, just for the hell of it ;)
Det hadde vært genialt. En haug med Lexuser på rad og rekke midt i en stor by :wink:

#212705  av tunamgu

Fine felger.Jeg finner de ingen steder å få kjøpt.

#212753  av lexusrider

pen bil larspronne!! :D :D tøffe bilder

tunamgu skrev:Fine felger.Jeg finner de ingen steder å få kjøpt.
hehe er orginal felga på sport... så vidt e kan sjå...

#212756  av lexusrider

bilde e og da... får ta fleire te våren...
Bilde

#212782  av Varnes

Altid fint me bilder av lexus :)
Skal lakke hekken på min bil første helga i januar, da vil den være valset bake, og med 25mm spacere på vær side bak(om jeg har fått de til da)... :)
skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av det, så får folket si va de synes :)

#212783  av James

Du var dyktig å ta bilder Larspronne! Helt perfekt vinkel på begge to... var forøvrig fin bil du hadde osgså :wink: Må vel få lagt ut noen bilder av gobilen min også nå snart! Begynner å bli en stund siden....

#213064  av lexusmann

Når jeg sitter her å ser på disse flotte bildene, begynner jeg å lure litt, og dette er nokså offtopic...
Er det sportsfiltre å få til IS??Hvis jeg skulle få enda mer lyst på Lexus en gang.... :wink: er jo bare 155 gamper i de originalt...vet jo det ikke er store forskjellen, men...
Ikke meninga å gjøre trådstarter sur, altså...

#214472  av Geir

Tok et kjapt bilde av bilen rett etter en vask i går kveld. Dårlig lys, men dog:

http://home.no/n17/IS200/P1010006_1.JPG

Også fikk jeg med noen sommerfelger jeg lurer veldig på hva er:

http://home.no/n17/IS200/P1010010.JPG

Er det noen som kjenner dem igjen? Hvilket merke kan det være? Jeg tipper forrige eier bare har kjøpt noen Lexus senterkopper, eller tar jeg feil? Er de originale?

(Lot være å bruke IMG tag'ene siden bildene er såpass store som de er)

#214491  av larspronne

ser ut som OZ felger du har der, iallefall ikke orginale Lexus felger såvidt jeg vet.

#214500  av 2fast4u

Geir skrev:
Også fikk jeg med noen sommerfelger jeg lurer veldig på hva er:

http://home.no/n17/IS200/P1010010.JPG

Er det noen som kjenner dem igjen? Hvilket merke kan det være? Jeg tipper forrige eier bare har kjøpt noen Lexus senterkopper, eller tar jeg feil? Er de originale?
Felgene ble solgt som org ekstrautstyr til IS, usikker på produsent, men disse ble solgt hos Toyota/Lexus forhandlere og heter der "Millennium" og var levert i dim: 7*17 med ET50.
Delenr er PZ405-C0670.ZD og dette nr skal du også kunne finne inne i felgen.

Usikker på om denne kan leveres ennå, men kosta rundt 2.500.- da disse var på markedet.

:wink:

#214590  av @lpher

Er vel noe tyske Borbet har produsert for TTE det dær også kanskje? :)