TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvordan se forskjell pÃ¥ 90+ og 92+ kasse?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#211462  av celica4ever

okey, da bør det være like lett og godkjenne en us tubo som jdm turbo for 90 mod mr2 da?

#211467  av aneriks

celica4ever skrev:okey, da bør det være like lett og godkjenne en us tubo som jdm turbo for 90 mod mr2 da?
er noe forkjell på bremsene på us og jdm, husker ikke helt,
men vist man har riktige bremser osv, så bør det vel ikke være noe serlig forskjell.

#211477  av celica4ever

aneriks skrev:
celica4ever skrev:okey, da bør det være like lett og godkjenne en us tubo som jdm turbo for 90 mod mr2 da?
er noe forkjell på bremsene på us og jdm, husker ikke helt,
men vist man har riktige bremser osv, så bør det vel ikke være noe serlig forskjell.
sant sant :wink:

#226659  av evneveik

Morten skrev:Og hvis du tar ut drivakslingene (og tapper olja, hehe) så ser en org. LSD sånn ut som på bildet (den mest vanlige ihvertfall, finnes visst to typer org. og.). Hvis ikke sperre ser det ganske likt ut, men hull tvers igjennom. Hvis uorginal sperre kommer det jo litt an på typen, men ser uansett ikke sånn ut :roll:
Er det normalt at min 1990mod GTi har LSD? Girkassen min ser nemlig akkurat lik ut.

#226699  av erling

evneveik skrev:
Morten skrev:Og hvis du tar ut drivakslingene (og tapper olja, hehe) så ser en org. LSD sånn ut som på bildet (den mest vanlige ihvertfall, finnes visst to typer org. og.). Hvis ikke sperre ser det ganske likt ut, men hull tvers igjennom. Hvis uorginal sperre kommer det jo litt an på typen, men ser uansett ikke sånn ut :roll:
Er det normalt at min 1990mod GTi har LSD? Girkassen min ser nemlig akkurat lik ut.
Gjelder bare for turbokassen det der. Er rett som du sier at gtikassen ser sånn ut, men den har ikke lsd.

#226739  av evneveik

Ok, begynnte å lure litt nå :)