TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota evil logo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21114  av chris

Er det noen som har et bilde av en sånn logo. Kun logoen, ikkeno dilldall rundt, eller bilde av et klistremerke på bil. Vil ha et skikkelig bilde av kun den evil-logoen :)

#21123  av turboman

Denne du mener, eller???
Vedlegg
flame-toyota.jpg
flame-toyota.jpg (26.21 kiB) Vist 1592 ganger

#21124  av Mr2 Mk2

er nok ikke den gitt...

#21125  av CelicaGT

veit ikkje om du kan bruke desse...visst ikkje kan eg ta eit bedre bilde imårra
Vedlegg
devillogo2.jpg
devillogo2.jpg (98.91 kiB) Vist 1436 ganger
devillogo.jpg
devillogo.jpg (107.25 kiB) Vist 1436 ganger
Sist redigert av CelicaGT den 15 okt 2003 22:19, redigert 1 gang totalt.

#21126  av chris

turboman skrev:Denne du mener, eller???
Ey, den der var rå da :D

Men var ikke HELT den jeg tenkte på nei ;)

#21127  av chris

CelicaGT: du kan jo prøve i morra. Men jeg lurer ikke på hvordan den ser ut. Skulle aller helst hatt en ren tegning, ikke foto. Men om du gidder kan du prøve :)

#21130  av CelicaGT

kan snakke med han som laga den til meg om tegning....men veit ikkje ka filformat det er laga i.....Skal sjekke opp i mårra..Kan prøve å få tatt eit skikkelig bilde visst eg ikkje får fatt på han..

#21131  av Mr2 Mk2

var sikker på at jeg hadde dme her et sted men fant bare denne nå..
Vedlegg
evil.JPG
evil.JPG (32.4 kiB) Vist 1572 ganger

#21249  av Bjørni

Jeg var også på jakt etter Evil-logo med tanke på t-skjortene vi diskuterte for en stund tilbake.
Jeg har satt en grafikker på saken, han skal lage flere utkast, skal poste når jeg får bildene.

#21251  av chris

Bjørni skrev:Jeg var også på jakt etter Evil-logo med tanke på t-skjortene vi diskuterte for en stund tilbake.
Jeg har satt en grafikker på saken, han skal lage flere utkast, skal poste når jeg får bildene.
Ah, flott!! :)

#24453  av chris

Bjørni skrev:Jeg var også på jakt etter Evil-logo med tanke på t-skjortene vi diskuterte for en stund tilbake.
..og.. hva skjer? ;)

#24570  av Bjørni

Ã…hhh.... faen..... *kremt*....ehhh... det var det ja :)
Neida, har ALT under kontroll... :)