TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vintervaskingen :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20754  av MRQuoc

Er vel på tide å vaske\polere bilen før vinteren setter i gang. , jeg opplevde is på frontruta mi da jeg skulle på jobb i 8tiden idag , så da tenkte jeg at jeg skulle få unna ett par ting i dag,
jeg fikk vasket henne, tørket henne, og polert henne . og generellt bare glante på rust og klappe meg selv på skulderen som en "lykke til om vinteren" :) :D
Overlever jeg denne vinteren uten å "kræsje" eller "bulke" , skal jeg spandere en milkshake på meg selv :)

slik så MK1'en like etter solnedgang
Vedlegg
hell yeah , thats my Girl! :p
hell yeah , thats my Girl! :p
DSC01318.JPG (107.6 kiB) Vist 1568 ganger
speilspeil på taket der..
speilspeil på taket der..
DSC01326.JPG (49.67 kiB) Vist 1568 ganger
den gode orginale hekkspoileren ;) i en typisk "magazine"-bilde :)
den gode orginale hekkspoileren ;) i en typisk "magazine"-bilde :)
DSC01322.JPG (57.49 kiB) Vist 1568 ganger
Go! TS-OGN! :)
Go! TS-OGN! :)
DSC01325.JPG (98.22 kiB) Vist 1568 ganger

#20756  av Mr2 Mk2

Den ser jo skikkelig bra ut på bildene da...Et par hakk bedre enn da du kom med den på Autoslalom her i Bergen :wink:

Kan ikke du ta Noen bilder av hele bilen,fra siden,bakfra forfra osv Den tar seg virkelig ut på bilder!Snadder bra kvalitet på bildene også,så gjør meg en tjeneste og ta noen bilder så jeg har noe å se på til jeg får min egen :D

#20759  av MRQuoc

tenkte jeg skulle finne meg en god lys spot , ikveld når det blir litt mørkt.. , må finne meg en god flomlys .. , nå er jo det snart kølsvart , og klokka er jo ikke middag engang?!! ..
skal rulle rundt ikveld for å finne en bra plass ;)

-EDIT-

som du ser har jeg tatt vekk kurvelyktene og skiltholderen... , skal sette den opp snart,

må på biltilsynet å vise bak-lyktene .. siden dem var så sotet , sa politimannen som stoppet meg i går :)
Sist redigert av MRQuoc den 13 okt 2003 18:08, redigert 1 gang totalt.

#20761  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:tenkte jeg skulle finne meg en god lys spot , ikveld når det blir litt mørkt.. , må finne meg en god flomlys .. , nå er jo det snart kølsvart , og klokka er jo ikke middag engang?!! ..
skal rulle rundt ikveld for å finne en bra plass ;)
også noen bilder i dagslys da.. :oops: litt kravstor her men men...Å husk det er bedre med for mangen enn for få... :)

#20764  av MRQuoc

jeg skal nok få mange bilder før vinteren slår inn , og før møkka setter seg fast på bilen igjen ..

#20767  av MRQuoc

jeg skal prøve å få frontleppen lenger frem! , leke meg med noe byggskum , for så å få "sveiseren" jeg har blitt kjent med til å lage en leppe for meg :)
Vedlegg
her var en til gitt :D
her var en til gitt :D
DSC01320.JPG (63.16 kiB) Vist 1550 ganger

#20768  av Mr2 Mk2

Hva er ledningene som stikke ut der fremme som skiltet skulle vært,til?

#20769  av MRQuoc

Jostein skrev:Hva er ledningene som stikke ut der fremme som skiltet skulle vært,til?
Ledningene til kurvelysene.. som ikke funket.. :? .. jeg får finne ut av det kjapt

#20915  av Erlend

Vakre bilder! Du må prøve å få tak i noen soloppgangssbilder altså! Blir litt japansk stemning... "Land of the rising sun", ikke sant 8)

#20997  av MRQuoc

må vente til den dag sola står opp rundt 9-10 tiden , så kanskje jeg kan rekke det mens jeg har fri :)

men her er flere bilder jostein , fant en bra spot ved "Norges Toyota-hovedstad" Drammen Bilhavn ;) .. .
Vedlegg
med en fnugg av solstråler ;)
med en fnugg av solstråler ;)
DSC01333.JPG (38.96 kiB) Vist 1492 ganger
hell yeah for en rompe
hell yeah for en rompe
DSC01331.JPG (72.79 kiB) Vist 1492 ganger
veldig mye solstråler reflektert fra bilen.. den lyse opp veldig :?
veldig mye solstråler reflektert fra bilen.. den lyse opp veldig :?
DSC01330.JPG (63.77 kiB) Vist 1492 ganger
med en stripe av røyken foran linsa :?
med en stripe av røyken foran linsa :?
DSC01329.JPG (53.67 kiB) Vist 1492 ganger
DSC01328.JPG
DSC01328.JPG (39.08 kiB) Vist 1492 ganger

#20999  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:må vente til den dag sola står opp rundt 9-10 tiden , så kanskje jeg kan rekke det mens jeg har fri :)

men her er flere bilder jostein , fant en bra spot ved "Norges Toyota-hovedstad" Drammen Bilhavn ;) .. .
Flottis! :D
bare å ta fler å sende dem til meg epost eller no msn..?