TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan fÃ¥ til bilder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2082  av Fangoria

Har prøvd litt, men hvordan skal jeg få frem bilde istedet for å legge kun selve linken til et bilde på forumet her.. :oops:

og ikke le av meg :lol: hehe

#2089  av PwRmAd

du må bruke Img knappen. Trykk en gang, lim in url'en og trykk img en gang til... men bildet må ligge på webbet fra før, ok helst ikke på disse gratis serverne. mange servere som ikke tilater bilde linker..

Vet ikke om det var helt forståelig, er bare noe vannvittig fyllesjuk, så det er ikke helt lett å få sving på huet..

:)
-Chris

#2090  av Fangoria

Test 1

Bilde

Se der ja ;)

Dæven jeg var flink ja

hehe

:lol:

#2091  av PwRmAd

Hehe, ja sånn skal det gjøres :)

Fin bil, er det din eller?

Chris

#2092  av Fangoria

Nope

Har bare en Corolla GT fremdeles, så ingen MR2 enda :roll:

Men det blir vel engang..

bildet er fra TG bil..

:)

#2100  av CelicaTurbo

Slik det er nå er det ikke mulig med vedlegg i poster annet enn som linker til andre servere, jeg har en ny server maskin som skal overta etterhvert og da kommer jeg til å legge inn mulighet for å legge ved filer og bilder i poster.. :)

#2791  av jumbo

ct20b skrev:Hehe, ja sånn skal det gjøres :)

Fin bil, er det din eller
Den er faktisk nylig blitt min :) :) :)

#2795  av MR2PÃ¥l

:D Gratulere jumbo. Nydelig og clean MR2 det der. Er det 17" eller?? Hvilken års-mod?? Turbo??

Hilsen MR2PÃ¥l fra Sandnes.

#2796  av jumbo

Jo tusen takk! Er storfornøyd så langt.

Ja, det er 17", husker ikke helt hva merket heter (er rimelig grønn på området)

Det er en 1992-modell, desverre (?) ikke turbo... Det blir vel litt oppgraderinger etterhvert, men tror jeg skal ta de "fornuftige" tingene først, som f.eks alarm, understellsbehandling etc. Regner med at eventuelle motoroppgraderinger får vente til tidligst våren.

Det jeg imidlertid gjerne skulle ha fikset litt brennfort er tåke/kjørelysene. Som du ser på bildet, er glassene klare, men pærene lyser en smule gult. Jeg vil svært gjerne få byttet de ut snarest, noen forslag? Regner med at dette kun er snakk om pærer, og ikke hele lykta. Kanskje halogen hadde vært tingen, men det koster vel fort en del mer...

Forslag tas gjerne!

#2797  av CelicaTurbo

prøv.. :) pærene får du i omtrent en hvilken som helst bensinstasjon. Men, skruene som holder lyktene fast er ofte rustet fast så det er godt mulig du må slite for å få ut lykten..

Gule tåkelys er vel standard på modeller tidligere enn 92, dvs modellen før revidert understell osv, men denne modellen ble ikke solgt i butikker før mot sommeren 92 så det er mange 92-modeller som ikke er at den reviderte typen da :) er også mulig at forrige eier benyttet gule pærer med vilje så klart :)

#2809  av erling

Det er ikke gule pærer, det er en gul kuppel i glass. Er festet med to stjerneskruer innenfor pæra. Er litt tålmodighetsarbeid å få ut, men etter litt triksing kommer den. Bare å knuse kuppelen og sette inn igjen "kurveskjermen". Gult lys er jo ikke no gøy.. :mrgreen:
Sist redigert av erling den 25 nov 2002 16:08, redigert 1 gang totalt.

#2810  av Erlend

Synes de felgene ser ut som Mille Miglia-felger jeg! Noen som er enige?

#2811  av CelicaTurbo

er ikke noe glad i gule lys nei... :)

#2814  av jumbo

Erlend skrev:Synes de felgene ser ut som Mille Miglia-felger jeg! Noen som er enige?
Og det vil i såfall si? Gromsaker? :P
Sist redigert av jumbo den 25 nov 2002 19:41, redigert 1 gang totalt.

#2816  av CelicaTurbo

jumbo skrev:Og det vil i såfall si? Gromsaker? :P
er det bare meg eller funker ikke quote skikkelig her? :?

edit: men når jeg prøver det så går det bra? :?