TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 er ikke bare fryd og gammen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20692  av cameleon

Mr2 er ikke bare fryd og gammen. Kjørte fra fosen til trondheim i dag tidlig. plutselig blir bilen død i fart og stoppet helt. Der stod jeg midt i fergekøen ute å være klar over noen ting.

Fikk til slutt falken til å hente meg. Kostet 300 kroner. De kjørte meg så på hell og mente at det var tenninga som ikke funka noe mer. Så da var det 2000 for tenninga og en 800kr for halvtimes arbeid. Etter det måtte jeg ta bussen til byn. Der nede møtte jeg på pappa som skulle ha 2150kr til fergekort.

Jeg måtte derreter på toalett, men det eneste som var ledig i øyeblikket var et dass jeg måtte betale 5kr for. Møtte like etterpå x'en min som var pisst på meg fordi jeg ikke ville ha henne tilbake og samtalen førte til krangel og et spark i skrittet. Jeg sitter nå her på skolen i IT timen og skriver dette. Har tapt masse penger pluss at jeg har satans vondt en viss plass.

Hvorfor i alle dager skal de sparke oss i skrittet uansett. En trenger jo ikke å pole til som om det skulle være en fotball. Alt en trenger å gjøre er å sneie ballene. Så ligger vi der jo halvflat uansett. Tror ikke kvinner forstår hvor sensitiv stenene er jeg. Først så blir en jo så satans varm i hele kroppen, så lukker en øynene og kjenner en smerte som minner om en dårlig dag i bagdad.

Tror heller at jeg burde ha holdt meg hjemme i dag jeg. Sett på glamour og fått med meg slutten på ambers fødsel, som nå har vart i et halvt år ca.

Men slik er livet. Sitter med en fyllesjuk jævel ved siden av meg som spør om ting i ett kjør. Tror han har spurt meg om jeg har peiling på hva windows update er tre ganger nå.

SOMEBODY BUT MY LIFE OUT OF MISSERY :roll:
 #20698  av kennethx

cameleon skrev:Mr2 er ikke bare fryd og gammen. Kjørte fra fosen til trondheim i dag tidlig. plutselig blir bilen død i fart og stoppet helt. Der stod jeg midt i fergekøen ute å være klar over noen ting.

Fikk til slutt falken til å hente meg. Kostet 300 kroner. De kjørte meg så på hell og mente at det var tenninga som ikke funka noe mer. Så da var det 2000 for tenninga og en 800kr for halvtimes arbeid.
Uff da, men bilen er ok nå?
Etter det måtte jeg ta bussen til byn. Der nede møtte jeg på pappa som skulle ha 2150kr til fergekort.
Har ikke fatten egne penger å bruke?
Jeg måtte derreter på toalett, men det eneste som var ledig i øyeblikket var et dass jeg måtte betale 5kr for. Møtte like etterpå x'en min som var pisst på meg fordi jeg ikke ville ha henne tilbake og samtalen førte til krangel og et spark i skrittet. Jeg sitter nå her på skolen i IT timen og skriver dette. Har tapt masse penger pluss at jeg har satans vondt en viss plass.

Hvorfor i alle dager skal de sparke oss i skrittet uansett. En trenger jo ikke å pole til som om det skulle være en fotball. Alt en trenger å gjøre er å sneie ballene. Så ligger vi der jo halvflat uansett. Tror ikke kvinner forstår hvor sensitiv stenene er jeg. Først så blir en jo så satans varm i hele kroppen, så lukker en øynene og kjenner en smerte som minner om en dårlig dag i bagdad.
Sier det igjen, møkka kjærring! Nesten lov å slå tilbake etter noe sånt. ;(
Tror heller at jeg burde ha holdt meg hjemme i dag jeg. Sett på glamour og fått med meg slutten på ambers fødsel, som nå har vart i et halvt år ca.
glamour?!?!? er du gal?
Men slik er livet. Sitter med en fyllesjuk jævel ved siden av meg som spør om ting i ett kjør. Tror han har spurt meg om jeg har peiling på hva windows update er tre ganger nå.
Clueless eller?
SOMEBODY BUT MY LIFE OUT OF MISSERY :roll:
hehe, vel, det fixer du selv! :D

#20699  av cameleon

Hehe, pappsen har dineros han, men dette var et lån da. så får de sikekrt tilbake. har igjen 300 og noe kr på kortet nå. Blakk som f...

bilen er på verksted nå. håper å få den tilbake før freddag.

Dama skulle ha blitt sendt til en lukket avdeling. Tror hun begynner å bli splitter pine gal jeg.

#20704  av cameleon

Big time! Er mest pist pga d med bila da. er jo så glad i den bilen :cry:
Men den er åp sykehus nå og blir passet godt på :D

#20711  av Erlend

Hehe! Unnskyld at jeg ser litt av humoren her :) Dette er vel den originale blåmandagen, den som alle andre blåmandager blir vurdert etter :D

Men seriøst, synd å høre om det med bilen og pengene... Og Xen din høres direkte gal ut - altså type kaninkoker...

Vel, lykke til med bil, penger og steiner...

#20715  av sindrejl

hmm.. tror jeg hadde klikket på ei sånn jente.. har aldri blitt sparka i ballene før.. iallefall ikke fordi ei jente vil ha meg :D

Lykke til med bilen.. stiv pris forresten! :(

Dra hjem og sov du.. imårra er det tirsdag.. kan ikke kalle en tirsdag for blåtirsdag vel?

#20723  av cameleon

Ja xen er temmelig sprø. Tror hun har en overdose av MBD pluss at hun er sinnsyk. Er glad for at det ble brudd mellom meg og henne. hørte til og med at hun hadde sagt til veninner at vi skulle på christina aguilera konsert og på toppen av kransekaka skulle jeg kjøpe en bmw til mora!!! Har aldri nevnt noe slik, så vi har med en lystløgner her å gjøre også. Men slik samfunnet er i dag, så er det vel ikke så rart. Håper i alle fall for hennes skyld at hun tar seg sammen og at hun blir bedre etterhvert.

Er greit å se litt humor i det. gjør vel edt egentlig jeg også. mye dritt som har skjedd, men fikk høre at resten av skolen har heldagsprøve i norsk i morgen, så da har jeg fri 8)

Blir nok en bedre dag i morgen skal dere se :wink:

#20736  av Mr2 Mk2

Kunne klart meg uten den detaljerte beskrivelse om hvor sensitive "stenene" er :?

Men kondolerer med en dag som du sent kommer til å glemme...

#20738  av erling

Dæven. :shock: Det var en BLÅ mandag gitt..

#20747  av Bjørni

STICKY!

Med overskrift: "De verste blåmandag'er kan postes her" :D

Føler med deg cameleon, ett ballespark er noe jeg håper jeg aldri vil oppleve, igjen!

#20772  av @lpher

...høres ut som om det var blåmandagen over alle det der ja....

@lpher

#20806  av MR2turbo

Au! hørtes ut som en skikkelig lei dag! :shock:

Du får ha lykke til med morgendagen ;)

#20816  av chris

UGH! Skikkelig møkkadag ja. Sånn er det bare av og til. En ulykke kommer sjelden alene...

Sov godt, og få en bedre dag i morra du :)