Skifta Camber arm på bilen min igår. Da eg likevell hadde hjulet av tenkte eg at eg kunne berre løyse calippern og berre sjå på klossane og pusse av dei pga piping. Såg då at mellom klossane stod det ein streng som var spenn i slik at klossane vert pressa inn mot skiva, lurer på om dette er grunn til at eg får så mykje bremsestøv på felgane. Nokken som har svar på dette????
CelicaGT skrev:Skifta Camber arm på bilen min igår. Da eg likevell hadde hjulet av tenkte eg at eg kunne berre løyse calippern og berre sjå på klossane og pusse av dei pga piping. Såg då at mellom klossane stod det ein streng som var spenn i slik at klossane vert pressa inn mot skiva, lurer på om dette er grunn til at eg får så mykje bremsestøv på felgane. Nokken som har svar på dette????Neppe, tror jeg heller ville sjekka stemplene i kalipperne jeg, sånn som det er nevnt på MR2-delen av forumet her.