TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• scanstyling.dk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #201210  av kjetiln

Jeg bare lurer på om jeg kan bestille stylingsettet jeg er interessert i selv derfra, eller om jeg må ha et importfirma som må bestille det for meg? Noen som vet?
 #201230  av celicat23

kjetiln skrev:Jeg bare lurer på om jeg kan bestille stylingsettet jeg er interessert i selv derfra, eller om jeg må ha et importfirma som må bestille det for meg? Noen som vet?
Hvis det ikke har vært noen forandringer der i det siste så skal du kunne kjøpe direkte fra scanstyling.

#201288  av kjetiln

ok, takk

#201381  av kjetiln

er det noen som har handlet der før? posetive/negative erfaringer?

#201640  av yaRis

Veldig ryddig firma! Snakket med en Mikael der og det var ikke noen problemer! :D Delene kom som avtalt..

#202612  av kjetiln

yaRis skrev:Veldig ryddig firma! Snakket med en Mikael der og det var ikke noen problemer! :D Delene kom som avtalt..
Ok. Høres bra ut :D

#202727  av ScadamiCa

hva slags styling er det du skal ha? :)

#203273  av kjetiln

tenkte på den der carcept stylinga :)

#203603  av ScadamiCa

oki. vurderer å selge mi, heh. Har komplett carcept styling, front (litt skadd), sideskjørt, bakfanger, bakrutespoiler, takspoiler, og carloz panser:)

Tinga er tilpasset min bil, og litt rust på panseret. men alt må jo lakkeres uansett

#204268  av kjetiln

Hvordan skade er det på frontskjørtet og hvor ille er det? Og hvor mye skal du ha for samtlige deler? :)

Har du bilder? 8)

#204868  av kjetiln

Jeg snakket med scanstyling.dk. Hele carcept settet kom på rundt 9000 ink. frakt. Det er vel ikke så ille, er det? :)

#204885  av angrykid

Hørtes ikke ut som noe ublu pris, nei. :)

#206196  av kjetiln

Hmm.. Fant samme settet til 6500,- på tuning.no :D Frister veldig :wink:

#206199  av Zepticon

kjetiln skrev:Hmm.. Fant samme settet til 6500,- på tuning.no :D Frister veldig :wink:
Ikke bestill derifra... tar laaaaaaaaaaaa...aaang tid før du får det...

#207012  av kjetiln

hehe, ikke akkurat som jeg stresser heller da. har jo god tid nå som det er masse snø ute :p