TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• F1: Suzukabanen 2003

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20346  av chris

Dette er resultatene av kvalifiseringen til løpet på Suzukabanen i Japan:

1. Rubens BARRICHELLO (FERRARI), 1m31.713s
2. Juan Pablo MONTOYA (WILLIAMS), 1m32.412s (+ 0.699s)
3. Cristiano DA MATTA (TOYOTA), 1m32.419s (+ 0.706s)

Vi har altså en Toyota på 3. startposisjon.
Været hadde stor innvirkning på kvalifiseringen, som ga voldsomme utslag på tidene:
Kimi Raikkonen havnet på 8.startposisjon, Michael Schumacher nummer 14, Ralf Schumacher på 19, Jarno Trulli på plass nr 20.
Sist redigert av chris den 12 okt 2003 11:20, redigert 1 gang totalt.

#20350  av supratt

Kjempekult da, får håpe de denne gangen kan vise oss at bilen faktisk er
veldig bra.
De kommer til å lage problemer for flere av de andre teamene når de har fått seg litt erfaring og gjør de riktige valgene, bare vent å se. :wink:

By the way:
Har jeg sett Replyes fra deg her før Chris? :wink: :wink: :wink:
Bra vi har noen som holder aktiviteten igang. :D

#20353  av chris

supratt skrev:Kjempekult da, får håpe de denne gangen kan vise oss at bilen faktisk er
veldig bra.
De kommer til å lage problemer for flere av de andre teamene når de har fått seg litt erfaring og gjør de riktige valgene, bare vent å se. :wink:
Jepp, og det har jeg sagt til alle som lo når toyota starta opp i formel1. Om et par år ler de ikke så mye ;) Synes de gjør det kjempebra jeg, helt uten erfaring i formel 1, og relativt ukjente førere :)
supratt skrev: By the way:
Har jeg sett Replyes fra deg her før Chris? :wink: :wink: :wink:
Bra vi har noen som holder aktiviteten igang. :D
Huh? hvem? jeg? nå fatter jeg ikke hva du snakker om nei :mrgreen:

Kalles å være engasjert :D

#20364  av erling

3. Cristiano DA MATTA (TOYOTA), 1m32.419s (+ 0.706s)
Oi! Tøft! TV2 har vel bare et kjipt sammendrag seint på kvelden.. Er det noe plass å se løpet på nettet? Litt mye å håpe på det kanskje...

#20381  av Mr2 Mk2

Go Toyota!
Vedlegg
presentation.jpg
presentation.jpg (20.45 kiB) Vist 1399 ganger

#20383  av sindrejl

Dem sender nå løpet på nrk på søndagen?

#20388  av MRQuoc

Hell YEAH! *give us some LOVE*

#20389  av erling

Ser de sender hele løpet kl 10:00 på quisten.. Juba! Så var det bare å få halt opp kroppen til den tid.. :shock:

Og kanalen er TV2 ja, det er de som har sendt F1 de siste årene. :)

#20430  av MR2turbo

Skikkelig bra.. tror jeg må komme meg opp for å få sett det, ja.. :D

#20445  av chris

erling skrev:Ser de sender hele løpet kl 10:00 på quisten.. Juba! Så var det bare å få halt opp kroppen til den tid.. :shock:

Og kanalen er TV2 ja, det er de som har sendt F1 de siste årene. :)
Jepp, kanalen er TV2. de har jo hatt rettighetene en stund, og utvida dem i år, til å vise kvalifisering og sånt. De skal visst ha rettighetene i årene fremover også, såvidt jeg forstod. Klokka er allerede stilt inn på 09.45. Har lyst å se det løpet :) Sesongens siste og greier. :)

#20454  av Dalan

klokken 10.00 på søndags-quisten? oh my..

Må vel prøve å få med seg resultatet ihvertfall ;)
Virker lovende dette

#20456  av chris

Dalan skrev:klokken 10.00 på søndags-quisten? oh my..

Må vel prøve å få med seg resultatet ihvertfall ;)
Virker lovende dette
Blir hardt å komme seg opp ja, men Formel1 er nok motivasjon for min del i hvert fall :D
Skal nå ikke ha FOR store forhåpninger, men blir gøy å se. Er jo hjemmebane og greier da :)

#20464  av sindrejl

Håper så sinnsykt de vinner! Hadde vært så ekstremt rått :D

#20468  av chris

sindrejl skrev:Håper så sinnsykt de vinner! Hadde vært så ekstremt rått :D
For å være ærlig, så håper jeg også, men jeg tviler. Men Toyota kommer til å fullføre det de har påbegynt, sånt som de fullfører alt annet. De gir seg nok ikke med formel1 før de har vunnet det som er :D "One Aim" ;)

#20487  av @lpher

Nice!! ;-)

Som Chris sier...japanerne og da spesielt Toyota i denne sammenheng gir seg altså ikke før de er best...so just wait and see ;-)

@lpher