cameleon skrev:Ser for meg en bling bling utgave av deg alfNeste gang jeg tripper inn på bilradioen står du der med fete gullsmykker, sæggebukser, chrome on tha D og svarer aiiiii til alle som er der hehe.
Dj bling bling @lpher feat mo chris with friends![]()
Butchaka peace foo
cameleon skrev:Ser for meg en bling bling utgave av deg alfROTFLMAO!!!Neste gang jeg tripper inn på bilradioen står du der med fete gullsmykker, sæggebukser, chrome on tha D og svarer aiiiii til alle som er der hehe.
Butchaka peace foo
cameleon skrev:Ser for meg en bling bling utgave av deg alfDet som Glinser mest på på den mannen er nok skallenNeste gang jeg tripper inn på bilradioen står du der med fete gullsmykker, sæggebukser, chrome on tha D og svarer aiiiii til alle som er der hehe.
Butchaka peace foo
@lpher skrev:http://www.autotrader.com/findacar/images.jtmpl?Sier bare en ting jeg:Pizza-fat!!!
@lpher
Jostein skrev:Hehe, å må vi ikke være slem med får kjære alfemann dacameleon skrev:Ser for meg en bling bling utgave av deg alfDet som Glinser mest på på den mannen er nok skallenNeste gang jeg tripper inn på bilradioen står du der med fete gullsmykker, sæggebukser, chrome on tha D og svarer aiiiii til alle som er der hehe.
Butchaka peace foo