TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er Lexus'en min kommet til by'en!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #202223  av @lpher

...og den står nå hos Adserø Bil mens de håndterer papirarbeidet med å få skilt på den. Håper å få den før helga! :D

Jeg MÅ bare legge ut ett par teaser bilder! :D ...selv om det er i ULTRA-lav oppløsning tatt med min ikke helt nye Samsung mobil. Bilen er heller ikke spesielt ren...da den nettopp var kjørt av hengeren da disse bildene ble tatt!

Hadde med meg fruntimmeret innom Adserø for å vise henne bilen i dag tidlig..."den var da så svær!" er det første hu sier! :D ...og jeg må vel legge til at det i denne sammenheng...er positivt...da vi trenger plass til barnevogn, barnesete++ etterhvert.

Interiørmessig ser den ut som en 2005 modell! Skinnet har helt tydelig vært renset og behandlet flere ganger i året! Førerstolen er den eneste plassen man kan skimte at bilen ikke rulla av fabrikken i går! :D

Eksteriørt....er det vanskelig å si helt konkret enda...da jeg ikke har sett den skikkelig ren...eller polert...så vi får se. En bitteliten door-ding på bakdøra på førersiden var det eneste jeg klarte å finne ihvertfall.

Det sitter en Alpine Navigasjon i den...som selvfølgelig må vike plassen etterhvert for noe litt mer fanzy! :D Den har original (?) ryggesensor...foran og bak! I tillegg til Xenon-lys.

HUGE bagasjerom. Baklysene må foresten skiftes ASAP...da 01+ og nyere har mye sprekere baklys...og de går 100% overens. 2FAST4U? ;)

Skal jeg være helt ærlig så var jeg litt skeptisk på rattet på 98-00 modellene....da 01+ rattet ser mye nyere/penere ut...så jeg hadde allerede ventet meg å måtte bytte dette umiddelbart...men når jeg fikk se det live...så var det faktisk ikke så ille. Vi får se...

Jeg må understreke at bilen står på de original 16" felgene nå...og det sammen med originalt understell...betyr at den ser rimelig underernert ut på bildene som kommer om nogle få dager....so...bare with me on this one ;) 19" felger og en moderat senking (type TTE/TRD/L-Tuned) kommer soonish! :D
Vedlegg
Photo-0181.jpg
Photo-0181.jpg (13.96 kiB) Vist 2199 ganger
Photo-0180.jpg
Photo-0180.jpg (13.92 kiB) Vist 2199 ganger
Photo-0179.jpg
Photo-0179.jpg (22.28 kiB) Vist 2199 ganger

#202224  av Andy_Celica

Nice :D Grattis med grom bil :D
Du får slenge ut masse biler når du har fått den hjem da :D

#202228  av Kilgallon

gratulerer med ny lexus luksus bil da.
håper å få sett flere bilder av den etterhvert.

#202232  av Stiansen

Kilgallon skrev:håper å få sett flere bilder av den etterhvert.
Føl deg trygg på det :wink:
Gratulerer Alf :D

#202288  av @lpher

Thanx a bunch guys ;) Bilder kommer ikke før over helga ser det ut til, da speditøren har rota vekk noen papirer...som igjen betyr at jeg TROLIG ikke får bilen før over helga...men men...den som venter på no godt? ;)

#202344  av Larsen

Gratulerer da. Bra du holder deg til riktig merke :wink:

#202355  av elino

Grattis :D

Gleder meg til å se flere bilder av den :wink:

#202365  av Syns

Grattis :D

#202539  av Turbotrille

Grattis.. :)

FÃ¥r vi noen flere bilder snart eller??

#202636  av @lpher

Takker, takker ;)

Joda, thing is...bilen ble klar til helga den! :D ...og jeg har vel egentlig farta endel rundt siden jeg fikk den på fredags ettermiddag. Nice! :D

GS300 er nok selvfølgelig ikke på langt nær så rå som Supra TT'n...men det den mangler i rå styrke tar det lett igjen i cruiser-ability! :D Fytte rakkern som den bilen koser seg når man skal gli mest mulig stilfull og smertefritt fra A til B! :D Ær jo nesten som å kjøre en sky på motorveien...mens den tighter ganske fint opp når svingene blir krappere...pose og sekk anyone! :D

Er nå blitt enda mer overbevist om at dette er familiebilen alle burdte prøvd! :D Den har alt av ustyr, har bra med plass og den er sinnsykt godt skrudd sammen! :D Ikke helt LS-nivå tyst men, det skal den heller ikke være...da blir det litt lite sportslighet liksom ;)

MEN...som jeg har nevnt tidligere...så ser den veldig underernert ut på de originale 16" felgene...så fristelsen for å prøve 19" felgene fra Supran er meget stor! Men...når de nå har meldt snø til uka...så spørs det om jeg venter til meste år med 19" og senking :(

Uansett..bilder kommer...når jeg får vaska den...igjen! :D

#202640  av Magne

Gratulerer med feit cruiser! :D

Blir du å cruise rundt ACR med denne og eller?

#202641  av @lpher

Magne skrev:Gratulerer med feit cruiser! :D

Blir du å cruise rundt ACR med denne og eller?
Takker :) Nja, vi får se...alle som så supratt på acr med gs'en hans...vet at den klarer å hamle opp med litt av hvert ;)

#202840  av @lpher

Da har jeg endelig funnet igjen ett av karmeraene mine....men nå er det selvfølgelig for mørkt til å gjøre noe med det i dag! :D

#202855  av Morten

@lpher skrev:Takker :) Nja, vi får se...alle som så supratt på acr med gs'en hans...vet at den klarer å hamle opp med litt av hvert ;)

...til bremsene tar slutt...?`Mener å huske det var et eller annet der.. :lol: :mrgreen:

#202878  av @lpher

Morten skrev: ...til bremsene tar slutt...?`Mener å huske det var et eller annet der.. :lol: :mrgreen:
Husker det ja....menne...nå har jeg ett komplett ekstra sett med Supra-bremser (kalippere, klosser, skiver) ligende klar jeg da...OM det skulle bli noe problem ;)