TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit Supra MKIV Bergen 18/9

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #197669  av MagnusM

Danmarksplass klokken 7:22. Feltet mot åsane. Toyparts dekaler all over the place. Pen bil.

Og hvorfor lå du ikke i midterste feltet? Da er det jo bare å cruise forbi alle som skal mot åsane og hoppe inn etter autopassen. :twisted:

#197676  av Stiansen

Er sikkert Soltec du har sett tipper jeg :wink:

#197700  av TOYPARTS

det er det nok ja
Vedlegg
20.JPG
20.JPG (51.63 kiB) Vist 829 ganger

#197727  av Thomas S

Koffor den bilen ikke har vært på de siste Street Legalen i Bergen er et godt spørsmål! Elsket draget når turboen kicket inn for fullt og blåste forbi publikum! Noe du får tårer i øynene av :twisted:

#197874  av soltec

ThaShiZnitH skrev:Koffor den bilen ikke har vært på de siste Street Legalen i Bergen er et godt spørsmål! Elsket draget når turboen kicket inn for fullt og blåste forbi publikum! Noe du får tårer i øynene av :twisted:
har nok vert ute i nordsjøen de flest treffene i år:( har en del å gjøre med sleden til neste sommer, da er eg hjemme på de fleste treff.

#197875  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev:det er det nok ja
skulle ALDRI solgt den bilen :cry:
 #197877  av soltec

MagnusM skrev:Danmarksplass klokken 7:22. Feltet mot åsane. Toyparts dekaler all over the place. Pen bil.

Og hvorfor lå du ikke i midterste feltet? Da er det jo bare å cruise forbi alle som skal mot åsane og hoppe inn etter autopassen. :twisted:
Var nok på vei til skolen bergen maritime, da kjører eg under broen, el-bilen strøyk med i lynnedslag for en måne siden, så da er var eg nodt tiil å kjøre sleden.

#197900  av MagnusM

Ok. Syntes jeg så skilter på bilen, mens på bildet er det bare prøveskilter. Jeg som har vært litt morgentrøtt?
 #197952  av Thomas S

soltec skrev:
MagnusM skrev:Danmarksplass klokken 7:22. Feltet mot åsane. Toyparts dekaler all over the place. Pen bil.

Var nok på vei til skolen bergen maritime, da kjører eg under broen, el-bilen strøyk med i lynnedslag for en måne siden, så da er var eg nodt tiil å kjøre sleden.
HaHa el-bilen røyk! Så det er ikke bare kos og humring med el bil atlså??!! :lol: Håper du kommer på neste Street Legal då :wink: Vi trenger noen skikkelige biler der ilag med stakkars Kenneth

#198028  av soltec

MagnusM skrev:Ok. Syntes jeg så skilter på bilen, mens på bildet er det bare prøveskilter. Jeg som har vært litt morgentrøtt?
Stemmer det at det er skilter ja.

#198879  av TOYPARTS

Mr2 Mk2 skrev:
TOYPARTS skrev:det er det nok ja
skulle ALDRI solgt den bilen :cry:
Sånn er livet, men SKAL føle seg komfortabel med det men kjører i, men en ting er sikkert, det gleder meg mye å se bilen av og til i nøyaktig samme stand den var da jeg solgte den, kult at det ikke var en som gir faen som kjøpte den, det betyr mye for meg, bilen var meget fin da den ble levert og jeg tror eier kommer til å få mye glede av den.

Har min gamle mk2 jeg og synes deter kanon, har jo noen mk3 også selvfølgelig.

#201941  av ure

Bilen kledde de 20" felgene på bildene, hvor er de nå? Ser den av og til på osveien med andre felger. meget pen bil altså... :wink: