TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg blir sÃ¥ deprimert!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#200858  av Thomas S

FireWalk skrev:Grunnen til at folk gjør slik er som regel sjalusi.. Som regel er det folk som har en "konkurerende" bil til den du har som ikke tåler at du har en finere/bedre bil enn dem, også går de og utfører hærverk på bilen..

Skjønner meg ikke på slike folk. Men de burde fått seg en real omgang juling.

Fetteren min tok en fyr på fersk gjerning i å sparke og lage bulker på bilen hans. Han sprang etter han med en golfkølle og ga han en omgang ;)
Er egentlig bare fjortis fakter!!! :evil: Banna sjet unger brøt seg inn i bilen min og måtte seff herpe alt som gikk an å herpe! :evil: :evil: :evil: :evil:

#200859  av cameleon

Den delen med kamera har jeg vært inne på selv, samt noe ekstra snaks. greia hadde funket fint det om systemet hadde vært rett. la oss si et kamera i hvert hjørne på frontruta. også et kamera som hadde filmet sidevinduene, samt et i hvert hjørne i bakruta.
nå den enkleste delen jeg kan komme på er å kjøpe webcam og en egen pc. koble hvert kamera opp til maskina via en adapter med en drøss usb utganger. laptopen kan i så tilfelle ligge i bagasjerommet å gå.

har også vært inne på tanken om å montere noe faenskap som gir støt om man tar i dørhåndaket. få fiksa ei tynn metallplate under hvert håndtak. når man trykker på sentralåsen og den slås på, så aktiveres dette og om man da tar i dørhåndtaket, så får man x-antall volt i seg. samme mengde som en stungun el noe 50-100.000volt. skapningen som da prøver å evt åpne døra vil jo da kanskje tenke seg om når han våkner etter 15 min, eller om han i det heletatt våkner.

drømmen hadde jo helt klart vært å hatt dette over hele bilen, men det blir vel litt mye james bond. dog i teorien skal det være fullt mulig.

#200860  av Thomas S

Og etter signaturen å dømme er du rette mannen å gå til Camelon :wink: Er ikke så mye å gjøre med fjortis pakket, de kommer alltid til å være der :evil:

#200921  av Kilgallon

jævli kjipe greier... om noen hadde gjort det på bilen min, så bør de håpe på at jeg ikke finner dem.