TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Markus kom videre!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20061  av chris

Markus, du kom videre til superfinalen!!!!!!

http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3157060.html

Med god margin gikk Markus Lundberg av med seieren i den første runden av Autofils superkonkurranse. Dermed går han, og hans Toyota MR2, til finalen. Markus bil fikk 54 prosent av stemmene.

Gratulerer!!!

-EDIT-
Nummer to over målstreken var Alf-Morten Engvik med sin Toyota Supra Twin Turbo. Han sikret seg 24 prosent av stemmene.

#20064  av Amund

skulle gjerne meldt meg på, men hvet jo ikke om bilen min kommer til å fungere igjen... :roll: eller når jeg er ferdi.. :wink:

#20065  av kennethx

Sjef! jeg stemmte like mye på dere begge to....og masse :DD

Lykke til videre!

#20070  av MRQuoc

godt de tosifret stemmene mine gjorde nytte av seg for begge to ! :D

#20074  av @lpher

BRA!!! ;-)

Congrats Markus :D

Da ser det også ut til at vi kan spare penga våre denne runden...lite interesante (les:Toyota) biler der ;-)

@lpher

#20090  av CelicaTurbo

da gjelder det bare å få med oss når finalene kommer da :)

#20102  av Mr2 Mk2

Konge!!! :D Hadde blitt overrasket visst du ikke vant,og skulle krevd alle penga tilbake! :wink:
Snadder dette her da...Skal få den i helt i mål samma hva det koster!

#20129  av erling

Tøft. 8) Blir rått om den rekker helt frem. :)

#20132  av funkes

@lpher skrev:BRA!!! ;-)
Da ser det også ut til at vi kan spare penga våre denne runden...lite interesante (les:Toyota) biler der ;-)

@lpher
Vel var jo en Lexus is200 der da...
Og utenom det var det jo med en nyyydelig Elan, en tøff rx7 og godeste RDL sin bil....

#20135  av Mr2 Mk2

Var ikke mye spennende i runde 2 gitt...Men lexusen var jo sexy da!

#20147  av @lpher

funkes skrev:
@lpher skrev:BRA!!! ;-)

@lpher
Vel var jo en Lexus is200 der da...
Og utenom det var det jo med en nyyydelig Elan, en tøff rx7 og godeste RDL sin bil....
Ahhh..glemte det visst den jeg ;-)

Skal tro om ikke dette er den IS200'n med ettermontert kompressor....som sto til salgs i hele fjor vinter.... ;-)

@lpher

#20149  av MR2turbo

Takk for gratulasjonene, fra dere alle!! :D :D
Og ikke minst for alle stemmene, da ;)
Så ikke at jeg var gått videre før jeg leste det her, jeg.. ;) Og ble rimelig overrasket!

Regner med at det blir rimelig hard konkurranse i finalen.. så den tror jeg blir vanskelig å vinne.. Men skikkelig morro å ha kommet til finalen uansett!!

#20171  av chris

Vil tro de viser alle finalistene i blant annet Autofil bladet ? Eller på tv? Blir kult dette Markus! :)

Vi får bare kjøre på med stemmer, når den tid kommer :D

#20602  av Erlend

Hå hå! :D :D :D KONGE! Dette er evig bra, er kjempeglad på Markus sitt vegne :) Skal jammen ta i et løft for å få bilen helt inn på finaleplass, det er sikkert! Her skal ingen ting stå igjen uprøvd! Go Markus! :D