TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg blir sÃ¥ deprimert!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #200267  av kimae

Våkna opp i dag og gleda meg til å kjøre en tur med spiller nye lys og gode greier, MEN....
Tror du faen ikke noen i løpet av natta har bestemt seg for at jeg er ei hora, og følte for å skrive det på bilen min med nøkkel!
Det var andre gangen på en måned noen har ripa bilen min!
Sees heldigvis ikke så godt annet en noen større riper...
Vedlegg
IMG_0636.JPG
IMG_0636.JPG (38.03 kiB) Vist 835 ganger

#200277  av GhostRider88

ååå blir så sur på slike folk som ikke kan la være å ødelegge bare fordi de skal lage faenskap, eller er misunnelig :evil: Men bra at de ikke hadde lagd bulker da, da hadde det fort blitt noe annet, kan jo tross alt fjerne riper, selv om det er dyrt... jaja surt er det i alle fall. Føler med deg :(

det er en av grunnene til at jeg ikke kjører min mr2 til skolen, bruker Goped istedet :P

#200283  av celica4ever

nei er det mulig..sånne folk burde fått dødstraff!! :evil:

#200293  av ure

Meget synd og surt... Gla i garasjen min

#200301  av tojo

:evil: "barn" som driver på med slikt burde fått seg en real omgang bank. Kjipe greier(å ikke minst dyrt :( )

#200524  av Pingu

dæven d e nå drit!! jævla onga som sikkert ikke vet ka d ordet betyr.
trøst dæ me at du ikke e den enaste som oppleve den dær slags jævelskap

#200544  av Jarmund

Enkelte fortjener å få godt med pryl.
Er så forbanna unødvendig.

#200563  av Dalan

Flyttet til småprat..

Skikkelig surt det der, totalt unødvendig å måtte finne bilen sin sånn :x

#200593  av Pitchyou

hva kan man egentli gjøre for å slippe sånt? har vurdert kamraer som tar opp på pc eller noe, men blir litt dyrt!

#200622  av jumbo

Er vel lite man kan gjøre for å gardere mot slikt med mindre man har råd til vakt med balltre

:roll:

#200639  av Magne

jumbo skrev:Er vel lite man kan gjøre for å gardere mot slikt med mindre man har råd til vakt med balltre

:roll:
Øl som betaling da eller?... Jeg stiller opp!!! :twisted:

#200828  av Gjertsen

Andread skrev:hva kan man egentli gjøre for å slippe sånt? har vurdert kamraer som tar opp på pc eller noe, men blir litt dyrt!
For å si det slikt.
Kamera er en god investering da du finner vedkommede som laget ripene( samme person denne gang kanskje som sist) samt at du kan gi personen 2 valg.
Betale ny lakk, eller bli grise banket..
Jeg ville valgt å betale lakken da det smaker bedre..

Så det er Vinn vinn situasjon å kjøpe kamera. kanskje det går noen fine damer forbi også, hvem vet? :)

Eller så går det ann å få tak i knall skudd og snubble tråd. skal love deg dem pisser på seg når de hører knallskuddet samt det lyser en rød flamme opp.. hiih artig sak.

#200832  av Pitchyou

vil også tro det er en god innvestering HVIS noe sjer med bilen!
hva ville vært logisk plasering av kamra/kamraer og hadde det holdt med vanlig webcam/ryggekamra?

#200840  av FireWalk

Grunnen til at folk gjør slik er som regel sjalusi.. Som regel er det folk som har en "konkurerende" bil til den du har som ikke tåler at du har en finere/bedre bil enn dem, også går de og utfører hærverk på bilen..

Skjønner meg ikke på slike folk. Men de burde fått seg en real omgang juling.

Fetteren min tok en fyr på fersk gjerning i å sparke og lage bulker på bilen hans. Han sprang etter han med en golfkølle og ga han en omgang ;)

#200856  av sindrejl

hmmm snubletråd med knallskudd hørtes genialt ut.. :P