TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kræsjet MKIV Supra med pÃ¥skriften Bilxtra i Oslo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #200238  av jan-erik

Spotted ca. 13:30 utenfor Vålerenga tunnelen. Skade i fronten, viking og politi på stedet. Regnet noe voldsomt, så kan jo ha vært en medvirkende årsak.

Trist for eier, men så ut som en "grei" skade å fikse tror jeg.

#200292  av Andreazz

Er ikke det den gammle bilen til han oppi nord her på forumet? En meget strøken svart en..?

#200338  av BrennaRacing

Det er den gamle bilen til Ninjamannen tror jeg...Mener den er YX regga, så den er fra oppi nord :)

Kjipt det, for den var utrolig pen...
 #200476  av Kvitviken77

jan-erik skrev:Spotted ca. 13:30 utenfor Vålerenga tunnelen. Skade i fronten, viking og politi på stedet. Regnet noe voldsomt, så kan jo ha vært en medvirkende årsak.

Trist for eier, men så ut som en "grei" skade å fikse tror jeg.
Det var meg det ja, eller gammelbilen t ninja om du vil. Var veldig heldig, ble bare kosmetiske skader, men radiator gikk så måtte ha bergningsbil. Stemmer at den var meget pen, og enda penere skal den snart bli igjen. Hadde fått endel steinsprut etter banekjøring, så vurderer hellakkering med klarlakk(er jo ikke det på lakk uten metallic effekt) når først uhellet er ute.

#200543  av BrennaRacing

Hva skjedde??