TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stage Drive 2003

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20043  av CelicaTurbo

Bladet Drive har invitert flere bilklubber til å delta med tre av sine beste kandidater til en autoslalom-lignende bane, det er da meningen at bilene skal tevle på tid, kjørt av proff fører. Hondaklubben, 200SX-OGN er blant annet invitert. Synd vi ikke har hørt en dritt men det har nok med at vi ikke har gjort oss noe bemerket ellers i magasinmiljøet. Det nærmeste må vel være Markus som hadde en artikkel om sin bil i Drive. Så, kanskje på tide å informere Drive om vår eksistens? Uansett har vi vel til dags dato ikke tre biler i østlandsområdet som er klar for å hevde seg i slikt arrangement? Slik jeg ser det er det et must med oppgradert understell, bremser og motor for å kunne gi noen gode tider på en slik trang bane.

http://www.club-honda.org/modules.php?o ... =0&thold=0

#20047  av chris

Da foreslår jeg at du skriver en pen seriøs mail, kanskje med noen bilder (treffbilder etc), og gjør Drive oppmerksom på oss ;)
Kanskje BCC'e mailen til andre bilblad også? ViMenn Bil, Autofil, osv ?

Hadde jeg hatt bil til det, så skulle jeg gjerne kjørt nedover, men..

#20155  av MR2turbo

Ja jeg så det der... men vi er jo strengt talt ingen klubb heller, da.. :wink: Men jeg vet hvertfall om en rimelig modifisert Toyota på østlandet... *host* *host* *quicksilver* *host* :) bare for å nevne det liksom.. :)

#20157  av henningl

Jeg har sendt klage.. håper den når frem. Men den var nå såvidt at vi fikk invitasjon vi og.. Men var jeg deg kristian ville jeg sendt en mail og hinta om at dem forhåpentligvis ikke driver å ekskluderer toyota.

#20164  av CelicaTurbo

Vi fungerer vel mer eller mindre som en klubb vel Markus så selv om navnet ikke tilsier det så fungerer vi som en åpen og gratis klubb.. Men, jeg får sende dem en epost og be om at Toyota også blir invitert ved neste anledning.

Ellers, all kudos til Quicksilver for en rå bil, men jeg tror ikke hans bil kommer til å gjøre det så forferdelig bra på denne banen. For stor bil med alt for stor turbo, han får ikke kreftene ned til hjulene han før det er på tide å bremse igjen, den bilen er designet for en helt annen konkuranse :)

#20182  av MR2turbo

jo da.. vi fungerer vel etterhvert som en klubb, ja...

Stemmer sikkert bra det om supraen og.. Men bilen til jørn hadde sikkert gjort det bedre ;)

#20273  av mk1 black limited

Takk for tilliten. :-D

Tror det hadde blitt tøft akkurat nå ihvertfall, dekkene mine er så slitt at det datt av hele flak med gummi under autoslalåmen i Kongens gate...:-)

#20415  av henningl

Dem skal kjøre flere runder i denne cup'en, så det er ikke for sent å bli med.. bare første pulje som går av i morgen.