TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Alternative lykter til Mk1?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #19625  av Mr2 Mk2

Noen som vet om det finnes alternative Bak-lykter til Mr2 Mk1?Syns de er litt stygge :oops: ,og lurer på om det finnes noe som kan erstatte dem...Har sett en annen type men de var ikke noe penere syns jeg,vet heller ikke om det var Custom... :?:

Når jeg først er inne på det....Er det noen som vet hvor man får tak i de 2 små lyktene som mangen erstatter de originale med,når de bygger om til low lights?

#19627  av Amund

Bilde

dette skulle vel funke?

#19628  av Amund

Bilde

elelr dette?

#19629  av Amund

Bilde

#19631  av Amund

og det beste til slutt!
Bilde

#19633  av Mr2 Mk2

Hmm skulle gjerne sett de Bak-Lyktene på en annen bil,ble liksom litt teit med den der stylingen..Huff den var stygg asså....Men lyktene var interesante de,aldri sett dem før...Når det gjelder front lyktene tenkte jeg på dem små firkantete ikke runde som på ditt bilde...

Og når det gjelder motor bilde så har jeg noe snacks til deg..Men legger dem i den andre tråden hvor prosjektet ditt blir diskutert...

#19733  av Erlend

Whoa...sinnsykt stygt kit det der var. Frontlyktene var heller stygge vil jeg si også... Men baklyktene var jo interessante nok! :)

#19763  av MRQuoc

Jostein , vi kan jo prøve å "custom - made" vi også ? .. ser for meg nye lykter etter hvert ja ..

#19765  av chris

hva med sånne raybrig lykter som jumbo har?

#19800  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:Jostein , vi kan jo prøve å "custom - made" vi også ? .. ser for meg nye lykter etter hvert ja ..
hadde vært artig det ja....

Men bare for å få klarhet i hvilken front-lykter jeg snakker om så er det dem på bilde...
Vedlegg
og om disse passer til mk1??
<br />Gjerne hvor man får kjøpt dama og?
og om disse passer til mk1??
Gjerne hvor man får kjøpt dama og?

MartinW2turbo11.jpg (19.44 kiB) Vist 1731 ganger
1 og fremst disse...
1 og fremst disse...
DSC00058.jpg (17.92 kiB) Vist 1731 ganger

#19804  av chris

Ah, det var LYKTENE du prøvde å få med på bildet ja. La ikke merke til de med det samme jeg.. :D

#19847  av MRQuoc

:mrgreen: hirrhirrhirr :mrgreen:

#19891  av Mr2 Mk2

Hey vær litt seriøs her da :wink: Er det virkelig ingen som vet hvor jeg får tak i disse?kan jo evt være bilteme har noe jeg kan tilpasse,men av prinsipp liker jeg ikke å handle hos biltema....WOW geite lykter hvor har du fått tak i dem?Ehhm Biltema :oops:
Ser jo ut på det 1 bilde som lyktene står skjevt i forhold til hverandre?Syns det var penere slik det var på mk2 en,altså en avlang...Dette skulle vel gå an å tilpasse mk1 også?

#19896  av chris

Jostein skrev:Hey vær litt seriøs her da :wink: Er det virkelig ingen som vet hvor jeg får tak i disse?kan jo evt være bilteme har noe jeg kan tilpasse,men av prinsipp liker jeg ikke å handle hos biltema....WOW geite lykter hvor har du fått tak i dem?Ehhm Biltema :oops:
Ser jo ut på det 1 bilde som lyktene står skjevt i forhold til hverandre?Syns det var penere slik det var på mk2 en,altså en avlang...Dette skulle vel gå an å tilpasse mk1 også?
Jumbo, som er litt lite aktiv her for tiden, hør med han? Han kjørte sånne todelte Raybrig-lykter, og laga low-rise. Send en mail til han ellernoe, tror han sjekka opp ganske mye sånne lykte-greier :)

#19899  av Mr2 Mk2

chris skrev: Jumbo, som er litt lite aktiv her for tiden, hør med han? Han kjørte sånne todelte Raybrig-lykter, og laga low-rise. Send en mail til han ellernoe, tror han sjekka opp ganske mye sånne lykte-greier :)
OK iLL`do that...Thanks :D Hender jo han dumper innom..