TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp til og velge bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#197477  av celicat23

Gratulerer med ny bil! Driver selv å titter (veldig løst) etter ny bil, og skjønner godt at det ikke ble celica t20: Det å finne en i riktig farge, lav kilometer, som har blitt tatt vare på, og som ikke koster gull&grønne skoger er alt utenom lett. Har gjort at jeg også vurderer andre merker.

Prelude har også endeløse muligheter når det kommer til utseende. En haug med bodykit der ute, som bare venter på deg ;-)
 #197485  av Remi

Hey.. ja driv og ser på bodykit men er så usikker. vill ha et kit som er rent og "clean" det skal ikke være for mye vis dere skjønner liker ikke fronter med 3m med netting i. synes det ser fælt ut. felger skal jeg også kjøpe. sikler litt på chrom felger noen forslag der? :wink:

mm

#197486  av Remi

et bilde til :wink:
Vedlegg
Picture 315.jpg
Picture 315.jpg (301.22 kiB) Vist 441 ganger
 #197488  av celicat23

Remi skrev:Hey.. ja driv og ser på bodykit men er så usikker. vill ha et kit som er rent og "clean" det skal ikke være for mye vis dere skjønner liker ikke fronter med 3m med netting i. synes det ser fælt ut. felger skal jeg også kjøpe. sikler litt på chrom felger noen forslag der? :wink:
Det "reneste" kitet jeg har sett til prelude'n er:

http://www.takakaira.co.jp/asp/template ... NnikJlhoKj

Eller så er de fleste av typen som trenger litt 3m netting ser det ut som.

Krom felger er noe av det styggeste som finnes på denne planeten, så VIL ikke hjelpe deg engang der ;-)

hm

#197490  av Remi

Vis ikke krom hva da? mange eller få eiker ? hm vanskelig dettan :D
Det kitte der va liksom litt for lite igjen :?
og den vingen va grusom :roll:
 #197514  av FireFox

celicat23 skrev:
Krom felger er noe av det styggeste som finnes på denne planeten, så VIL ikke hjelpe deg engang der ;-)
Det kommer veldig ann på bilen syntes jeg da.. noen biler kler det, andre ikke.. fargen har oxo mye å si..

#197518  av Zepticon

celicat23 skrev:Gratulerer med ny bil! Driver selv å titter (veldig løst) etter ny bil, og skjønner godt at det ikke ble celica t20: Det å finne en i riktig farge, lav kilometer, som har blitt tatt vare på, og som ikke koster gull&grønne skoger er alt utenom lett. Har gjort at jeg også vurderer andre merker.
Wankeldyr? :wink:

#197796  av Remi

nei ingen Vtec :wink:
Men felger tenkte krom eller hvite felger. det kunne ha blitt kult :D

#198541  av celica1.8

pen bil du..

men svarte felger med crome kant? syns det er tøft :P

mm

#198615  av Remi

har funne noe som jeg liker nå va synes dere?
WW RS Lip kit heter det.

det er den sorte bilen :wink:
Vedlegg
3.jpg
3.jpg (38.04 kiB) Vist 437 ganger
2.jpg
2.jpg (48.1 kiB) Vist 438 ganger
1.jpg
1.jpg (50.42 kiB) Vist 438 ganger