TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ojojojoj.......... stakkars mann..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #19710  av tbergstad

Nå er ikke jeg så drevet i denne dataen.. så jeg kan ikke lage en snarvei. Men det er viktig at dere leser dette. Særlig mr2 eiere. Syns skikkelig synd på stakkaren.
Gå på http://www.t-a.no og les om den maltrakterte sportsbilen.... :cry:

#19717  av CelicaTurbo

Dæven det der hørtes ikke særlig artig ut :shock: Utrolig synd med bilen, men, hele episoden er jo noe suspekt da. Altså, bilen står parkert på en gårdsplass, det eliminerer jo faktisk tilfeldig hærverk da? Altså var herjingen målbevist og planlagt, noe som også gjenspeiles i hvor grundig dette er gjort. Spørsmålet er vel heller hvorfor det har skjedd, trolig kjenner han til personene som har gjort det (de kjenner ihvertfall trolig til hvem han er).. men men, tror nok det blir oppklart jeg. Personer som gjør slikt har en tendens til å ikke holde kjeft og skryte i fylla, eller hinte nok til venner slik at dem skjønner at det var dem. Og da går jo ryktet fort nok til at politiet plukker det opp og undersøker..

#19723  av CelicaGT

Korleis er det med forsikring i slike tilfeller...? Dekker den hærverk??

#19744  av chris

CelicaGT skrev:Korleis er det med forsikring i slike tilfeller...? Dekker den hærverk??
med kasko, ja :)

Hvorfor står det "Toyota MR II" ? surrehuer...

Men ja, virker suspekt hele greia. Altfor systematisk til å være tilfeldig. Hele bilen er jo vrak! Trist syn.. :cry:
Sist redigert av chris den 07 okt 2003 12:33, redigert 3 ganger totalt.

#19766  av MR2turbo

stakkars fyr.. De som har gjort det burde blitt knust på samme måte som bilen.. :evil:

Det er ikke noen her inne sin bil vel?

Her er bildene, det ser ikke fint ut i det heletatt:
Bilde
Bilde

#19767  av chris

Jeg ser for meg at det der koster noen kroner å fikse opp igjen..

#19779  av bose

Hvis det der skjer med bilen min så,klikker jeg grenseløst..Noe så kjedelig da....

#19794  av kake

Får håpe de finner noen fingeravtrykk!

#19796  av bose

Er det t-taket som er spredd utover setet?Tror det der blir jævla dyrt igrunn.De gjorde vel ikke no med motoren??

#19798  av Mr2 Mk2

Er det mulig....Fy faen fikk en tåre i øyekroken og en sinnsyk hevnslyst!!
Det er her vi Mr2 gutta må stille opp,for å få orden på dette her...Og Alf det blir jo påstått at du er overhodet i Trøndelag,den store Høvdingen...Har du noe å fortelle oss? :?

kunne like gjerne vært en på forumet,stakkars kar...Tenk for et jævli syn det må være :shock: :shock:

#19805  av Christian

Det er for jævelig når folk gjør slikt :cry:
De skulle vært kastrert med ei sløv teskje! :evil:

#19807  av bose

Sjekka litt rundt på siden.Finner han ikke noen plass her,sjekka eier siden og "hvem er vi" tråden,fant ikke navnet hans her.Hadde det vært en mk1 så hadde han seriøst fått masse deler jeg har liggende.Noe så kjedelig,skjønner ikke hva folk bruker til å tenke med..

#19809  av chris

bose skrev:Sjekka litt rundt på siden.Finner han ikke noen plass her,sjekka eier siden og "hvem er vi" tråden,fant ikke navnet hans her.Hadde det vært en mk1 så hadde han seriøst fått masse deler jeg har liggende.Noe så kjedelig,skjønner ikke hva folk bruker til å tenke med..
Syke folk.. håper virkelig de får tak i vedkommende. At det går an å være så feig og barnslig da.. gå løs på en uskyldig og forsvarsløs bil.. Men her til lands er det vel knapt nok straff for sånt uansett.. Er mye værre "kriminell handling" å kjøre 15 km/t over fartsgrensa...

#19813  av erling

Aiai.. :shock: Finner hverken ord eller sint nok smiley som passer inn her...