TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stort sett for oss i Bergen..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #19582  av Mr2 Mk2

Liste over endel sivil biler som hører hjemme i Bergen,detter vel mest interesant for Meg,Kenneth,Kristian og Amund....

SR94421 - Volvo 940 Hvit stasjonsvogn, 3 antenner.
SR63410 - Volvo 740 Hvit sedan, 3 antenner.
SR73265 - Volvo 7 eller 940, hvit sedan.
ST53985 - Ford Mondeo nyeste typen, Beige Stasjonsvogn med 2 antenner stikkende opp av takstativ. Med en liten anonym sirene på taket.
ST58542 - Ford Mondeo nyeste typen, Gråblå,stasjonsvogn. Ferdes i Fana området mest.

-Volvo S80 (med heftigste motor) Svart av farge. 2 stk. små lykter i grillen foran. (Svart skinninteriør, sirenelykter på bakrutene innvendig. Var ST registrert, eneste jeg fikk med meg. Ferdes i Åsane området.
-Ford Mondeo - Lillarød, stasjonsvogn. Er mye i området Fløyfjellstunnelen - Åsane.

#19585  av MRQuoc

godt å vite for dere og for gjester som kommer dit :D ...
jeg kommer vel ikke over med bilen før til påske igjen tenker jeg

#19608  av Amund

så en mørk blå volvo 850, med blålys i grillen. på osterøy faktisk, men fikk det ikke helt til å rime med sivilbil, da han kjørte rimelig fort.. Men i og med at jeg så blålysa foran og bak...

#19614  av MRQuoc

hadde vel gjort det samme om jeg var sivil :mrgreen:

#19621  av Mr2 Mk2

Men politi kjører jo stort sett veldig fort da...Flere ganger har vi lagt på en tofelter i ca5-10 over og dem durer forbi :roll:

#19655  av CelicaTurbo

bilen som prøvde å presse meg opp i fart for en tid tilbake var en eldre Volvo, tidlig 90, mørk blå nesten svart. Kjenner ikke nok til typene til å si hva det er men det var ihvertfall en av de større.. Litt uventet at det var en eldre bil da men det er kanskje for at de skal fremstå mer som rånere enn som sivil?

#19684  av Turbotrille

CelicaTurbo skrev:bilen som prøvde å presse meg opp i fart for en tid tilbake var en eldre Volvo, tidlig 90, mørk blå nesten svart. Kjenner ikke nok til typene til å si hva det er men det var ihvertfall en av de større.. Litt uventet at det var en eldre bil da men det er kanskje for at de skal fremstå mer som rånere enn som sivil?
Høres veldig ut som han karen som holder til på Arna/Åsane, skal bare ta "værstingene" de som uansett vil miste om han tar de, kjørte en 850 sedan tidligere, kjører nå den tidligere nevnte S80.

Ellers har vi en eldre grå Primera GT med KF ett eller annet, og masse lya i fronten, vet du at det er en sivilbil, kan du ikke unngå å legge merke til den neste gang du treffer den.

Ellers er det en Hvit 940 sedan som går, SR 94418, de bruker endel "gamle" uniformete biler til siviltjeneste, uten dekor lenger.

Så har de også en havblå Mondeo av nyeste slaget, ST 54xxx tror jeg det var, helt ordinær bil med to eggeformete Hella-lykter utenpå grillen, ikke vanskelig å legge merke til denne heller.

#19711  av CelicaTurbo

SÃ¥, i korthet: styr unna dyrere Volvoer, Ford Mondeo og en Primera med rallylykter? :)

#19734  av Turbotrille

Nei den Primeraen har ikke store lykter, type rally, men mange ekstra som er felt inn i grill og støtfanger.

#19877  av NISMO

Her er en sivilpurk som går i bergensområdet.
Skal skaffe skiltnummeret også.
Vedlegg
purk.jpg
purk.jpg (11.52 kiB) Vist 5318 ganger

#20006  av MRQuoc

mohahaha :mrgreen: mohaha

#20041  av bose

hehe.Nå har vi en jobb å gøre mrq :P .