TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger noen forslag pÃ¥ bilrelaterte jobber?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#196801  av GT_rider

Kundemottaker. Delelager. Selger. Jobb innen bilpleie. Kontrollør hos Biltilsynet :lol: (får ikke jobb sånn uten videre) Karosserimaker. Jobbe med rustbehandling. Mulighetene er mange :)

#196876  av @lpher

Jobb hos oss på Bilradiospesialisten kvalifiserer definitivt ;)

;)

#196893  av T16REX

Jeg kunne veldig gjerne ha jobbet på bilradiospes.! ;) Hvor skal jeg sende cv og søknad? :D

#196910  av |plumbo

eller billakkerer \ oppretter ;) ( har flere muligheter til og få bilen din til og ikke se ut som alle andre ;)

#196932  av celica88

@lpher skrev:Jobb hos oss på Bilradiospesialisten kvalifiserer definitivt ;)
jess der var det respons, hva gjør man der? skjønner at det har noe med stereo å gjøre.hehe.
 #196964  av @lpher

T16REX skrev:Jeg kunne veldig gjerne ha jobbet på bilradiospes.! ;)
Hvor skal jeg sende cv og søknad? :D
:D Tror ikke vi skal ha folk umiddelbart, men man vet aldri ;)

Søknad med cv sender du i tilfellet til:

Bilradiospesialisten AS
7484 Trondheim

#196965  av @lpher

celica88 skrev:
@lpher skrev:Jobb hos oss på Bilradiospesialisten kvalifiserer definitivt ;)
jess der var det respons, hva gjør man der? skjønner at det har noe med stereo å gjøre.hehe.
Her har du en kjapp beskrivelse av hvem vi er, og hva vi gjør ;)
http://www.bilradiospesialisten.no/inde ... &ids=artID

#196980  av celica88

er det bare i trondheim denne foretningen er eller det er flere??
hvilken type utdannelse skl man ha for å drive med montering av stereo o.l?

#196986  av Rømmling

celica88 skrev:er det bare i trondheim denne foretningen er eller det er flere??
hvilken type utdannelse skl man ha for å drive med montering av stereo o.l?
vet ikke helt jeg men elektroniker er sikkert nyttig og for bygging så noe innen for håndverk

Hva slags utdanning har du a?
Telefon terrorist da må du kunne snakke for deg da. og ha generelt bra kunskap om bil og sterio kommer jo godt med.
skal man jobbe i butikk eller annet service yrke så kommer det godt med å kunne snakke for seg.

vis du tenker å gå mere skole så gå vk1 elektronikk på Fagernes. det er ikke så langt unda der du bor så. og der bygger de forsterkere og mye sterio bygging. det gjore det ivertfall

#196996  av celica88

stemmer stemmer, er tele terror jeg driver med nå ja.hehe. må snakke tøyet i orden da:) har gått idrett. men ja visste ikke att de hadde det på fagernes. ossen er det med yrker innen stereo bygging a?

#197017  av @lpher

celica88 skrev:er det bare i trondheim denne foretningen er eller det er flere??
http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=16&ids=artID
Trondheim
Bergen
Kristiansand
Sandnes
celica88 skrev: hvilken type utdannelse skl man ha for å drive med montering av stereo o.l?
Erfaring fra salg (gjerne el.handel) evt. bilmek. eller lignende er en fordel...men langt ifra noe krav ;) Er man rette mannen (eller kvinnen)...så lærer man det man trenger å vite etterhvert ;)