TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lyst til og bli kartleser?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#195966  av defred

Riktig igjen. Svingene blir gradert fra 1-6. Leste du filvedlegget?

#195969  av Magne_F

Har lest det ja, men sliter med å forstå noen av kombinasjonene.

#196091  av cameleon

spør du meg så ser det der ut som en oppgave fra en drita full matematiker :P

#196159  av defred

cameleon skrev:spør du meg så ser det der ut som en oppgave fra en drita full matematiker :P
He-he, spesielle saker. Kan kun dekodes av mennesker som er gale nok til å velge og sitte i høyre stol, siden av en som gasser alt han tør!! :lol:

#196212  av cameleon

defred skrev:
cameleon skrev:spør du meg så ser det der ut som en oppgave fra en drita full matematiker :P
He-he, spesielle saker. Kan kun dekodes av mennesker som er gale nok til å velge og sitte i høyre stol, siden av en som gasser alt han tør!! :lol:
Virker veldig spennende da. Nå er jo jeg langt fra kompetent til å utføre noe slik da. Lært meg det skulle jeg ha klart. Men tror nok ikke det hadde blitt med det første hehe. Kan starte med at jeg vet at det siste betyr at du skal stoppe 8) 8) 8) :P

#196220  av defred

cameleon skrev:
defred skrev:
Virker veldig spennende da. Nå er jo jeg langt fra kompetent til å utføre noe slik da. Lært meg det skulle jeg ha klart. Men tror nok ikke det hadde blitt med det første hehe. Kan starte med at jeg vet at det siste betyr at du skal stoppe 8) 8) 8) :P
Stoppen er helt riktig, viktig note i grunn, for her kan man kjøre rett inn i parkerte biler vis man ikke vet om det!! :wink:

#196221  av maxgets

Start til 6høyre 100 6venstre 50 5høyre nyper 4 til 3v+ åpner og nyper 4 over krøn 30 4høyre pluss til krøn osv... BLir det ikke sånn? =)

#196222  av defred

maxgets skrev:Start til 6høyre 100 6venstre 50 5høyre nyper 4 til 3v+ åpner og nyper 4 over krøn 30 4høyre pluss til krøn osv... BLir det ikke sånn? =)
Det var helt riktig!!

#196271  av defred

maxgets skrev:Start til 6høyre 100 6venstre 50 5høyre nyper 4 til 3v+ åpner og nyper 4 over krøn 30 4høyre pluss til krøn osv... BLir det ikke sånn? =)
Send meg telefonnummeret ditt så skal jeg ringe deg når jeg skal ut og teste.
Vedlegg
_DSC0969.jpg
_DSC0969.jpg (31.09 kiB) Vist 298 ganger

#196577  av Larsen

Hadde det ikke vært for skaden så skulle jeg vært med jeg, men er nok ikke så oppegående for ut på våren. Du får si ifra hvis du trenger flere på laget etterhvert da :D

#196611  av defred

Larsen skrev:Hadde det ikke vært for skaden så skulle jeg vært med jeg, men er nok ikke så oppegående for ut på våren. Du får si ifra hvis du trenger flere på laget etterhvert da :D
Skade?

#196642  av defred

Håper det går bra med deg, så ikke bra ut den krasjen.
Du får ha god bedring inntil videre.