TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil idag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#19488  av funkes

moment og utveksling og generelt karaktristikk på motoren har jo masse å si

Vel

#19513  av sindrejl

Nå er det jo også AUDI da... merket som er værst på å utnytte motorene sine..

#19624  av GT4 CS

Det kan nok ha noe med girutveksling å gjøre ja, er ikke sikkert den klarer 100 på andre gir :?: Sånn generelt sett så bruker Audi å oppgi noe høyere akselerasjonstall enn det bilen faktisk klarer.
Jeg ville nå mye heller hatt Audi'en enn Mini'en ihvertfall.
Sist redigert av GT4 CS den 06 okt 2003 21:08, redigert 1 gang totalt.

#19626  av Mr2 Mk2

nå er det reprise btw....
GT4 CS skrev: Sånn generelt sett så bruker Audi å oppgi noe høyere akselerasjonstall enn det bilen faktisk klarer.
Det gjelder stort sett alle merker da...Og de er gjerne forskjellig fra blad til blad...
GT4 CS skrev:Jeg ville nå mye heller hatt Audi'en enn Mini'en ihvertfall.
Tror jeg må si meg enig der,men....Når nye Cooper kom syns jeg den så stygg ut...Men da jeg fikk en nærmere titt på den syns jeg den var litt artig :D Likte interiøret,og har sett et par som har vært litt styla og de er slett ikke værst,har fått opp øya for Mini`emi den senere tid...Og tror jeg hadde likt den enda bedre om jeg hadde fått testet den :D

#19636  av chris

Jostein skrev:nå er det reprise btw....
Nå fikk jeg også sett programmet ja :)

Liker Minien bedre enn første gang jeg så den ja, men tror likevel jeg ville hatt gamleutgaven om jeg skulle hatt en mini :D Er en til salgs borti gata her forresten. sånn gammel en altså.

Litt det samme med den nye Celicaen. Liker den bedre nå enn første gang jeg så den. Men jeg mener likevel den må stæsjes opp litt. felger, vinge, etc.

#19653  av MRQuoc

med tanke på MK6 ? .. MK6 passer veldig bra til , overkill styling kits :D ..
uten den ser den halv veis tam ut ;)

#19665  av GT4 CS

GT4 CS skrev: Sånn generelt sett så bruker Audi å oppgi noe høyere akselerasjonstall enn det bilen faktisk klarer.
Jostein skrev: Det gjelder stort sett alle merker da...Og de er gjerne forskjellig fra blad til blad...
Bare vi er enig om at det ikke gjelder Hyundai så. (ops, det var vel et skjellsord det :twisted: )
Grunnen til at blad opererer med forskjellige tider er jo sikkert testutstyret de bruker, (eller at de faktisk kanskje girer som bestemor) :wink: Det er ikke sikkert alle bruker det engang, og som kjent så er det jo misvisning på speedometer på ALLE biler... så det er igrunn et dårlig måleinstrument :!:

#19667  av MRQuoc

GT4 CS skrev: og som kjent så er det jo misvisning på speedometer på ALLE biler... så det er igrunn et dårlig måleinstrument :!:
jupp , gjør som meg og kjør på fartsfølelsen , resultat : 100 i 60sona
ehm : *

#19677  av ST205

MRQ skrev:med tanke på MK6 ? .. MK6 passer veldig bra til , overkill styling kits :D ..
*Kremte* 8)

#19688  av chris

MRQ skrev:med tanke på MK6 ? .. MK6 passer veldig bra til , overkill styling kits :D ..
er vel helst mk7, er det ikke? mk6 er den med runde lykter det

#19828  av jan-erik

Var å prøvekjørte en Mini Cooper i våres, og det var en veldig artig bil å kjøre. Dessverre hadde den tak, og i tillegg feilhjulstrekk (som også nye Celica har), så var ikke aktuelt i det hele tatt å bytte ut MR2-en :-). Men Cooper S skal være en artig bil på bane, og når den til neste år kommer som cab (99% sikkert), så må jeg ta en prøvetur iallfall igjen.