TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fuel-injektor-resisistor.(kjøpt ny)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #195883  av BT-GTI

hei har nå etter motorbytte ecu bytte og en haug elbytte i ecuen finni ut at enten er elnettet mitt skada fra injektorkontakt nr4 til ecu eller fra injektor kontakta til fuel injerctor packs. noen som veit hva jeg kan gjøre med dette?? restriktoren er støpt sammen. dette er vel fordi det som skjer inne i denne metallklumpen er fabrikkshemmelighet eller noe...

men noen som veit hva som skjer inne der?
og noen som veit hva jeg kan gjøre?+
++++
noen som har en ekstra til en mr2 turbo 92jdm mod
Sist redigert av BT-GTI den 11 sep 2006 22:12, redigert 2 ganger totalt.

#195885  av BT-GTI

en ting til. jeg vil til dagali i helga men hvis jeg ikke får bilen til å gå på alle 4 så vil jeg ikke kjøre opp (alt for stor slittasje på turbo/motor å gjøre dette). :cry: :cry:

så er det noen jeg kan sitte på med opp? :?: :shock:

#195891  av erling

Du mener sikkert resistorpack. Er bare en pakke med motstander, som brukes sammen med lavohmsdyser. Men klikker det i den 4. dysa hvis du tvangskjører den med 12V? Hender dysene henger litt når en motor har stått en stund. Hvis det er det som skjer, prøv å dunke ledningen som går til 4. dysa på ecukontakten til jord med tenninga på og hør om den klikker. Evt kjøre 12v rett i dysa. Helst ikke i så mange millisek. om gangen da. Så dunker du litt i dysa med et skrujern og hører om den løsner.

#195896  av BT-GTI

tingen er at jeg kjørte tidligerre med en us motor som plutselig begynte å gå på 3. bytta motor fordi motoren trengte overhaling og det var billigere bare å kjøpe ny motor. men denne starta også på 3. måtte bruke det gamle elnettet og ecu.

trodde det var ecuen som var gåen. skaffet ny. denne var til den nye motoren. men fikk ikke før i dag liv i motoren med den ecuen (måtte bytte en haug med stikkere)

men den gikk på 3 da og. så det som gjenstår er den restrikror metall klossen. kontakta som er før den og el nettet. men hvor ofte klikker et elnett? det skal jo ikke skje fordi det er ikke i bevegelse! men ledningene ut og inn i kontakter blir skada samt el komponenter som kortslutter eller noe slikt. men skal prøve slik du sa i kveld... noen andre som har flere tips?

#195954  av BT-GTI

finni feilen!!! tok ohm test og resistoren min har en kontakt som ikke gir ohm...

noen som har.. legge uansett ut tråd på kjøp og salg...