TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spesiell Carina stv utenfor Lidl..... :-O

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#189520  av FireFox

celicat23 skrev:
FireFox skrev:
celicat23 skrev:Like pent som den nissan 350z fra sverige som han "mr fun" har bygd.
bilde? :D
Du ba om det selv, så ikke kom å klag til meg når du spyr over tastaturet ditt. Dette er krem eksempelet på det å ikke eie smak, og bare bygge noe for å vise at du har penger til og kjøpe "alt" - uansett hvor stygt og jævelig det ser ut. Stakkars stakkars nissan 350z :cry:
Hehe, ok.. skjønner hva du mener.. hva i svarte er det han her mellom setene?!?! :lol:

#189530  av Andreazz

FireFox skrev: Hehe, ok.. skjønner hva du mener.. hva i svarte er det han her mellom setene?!?! :lol:
Akvarium.

#189540  av aneriks

var vel noe overstylet begge de bilene der etter min smak :?

#189554  av sindrejl

celicat23 skrev:
FireFox skrev:
celicat23 skrev:Like pent som den nissan 350z fra sverige som han "mr fun" har bygd.
bilde? :D
Du ba om det selv, så ikke kom å klag til meg når du spyr over tastaturet ditt. Dette er krem eksempelet på det å ikke eie smak, og bare bygge noe for å vise at du har penger til og kjøpe "alt" - uansett hvor stygt og jævelig det ser ut. Stakkars stakkars nissan 350z :cry:
Bilde

#190276  av 2fastgt4

missbruk av midler den carinaen :lol:

#190322  av kaos

Ser ut aom at den Carinaen utanfor lidl er laga til i paint eller photoshop. Grusomt!!!

#195575  av bjornix

Tror dekkskift på den der kan være bra utfordrende!