-Why blend in when u were born to stand out-

Bacardi8 skrev:Grunnen til at jeg syns den var fin var at den er så gjennomført stilren og strøken. Har sett en del Supraer nå som er litt halvstyla eller sliten i lakken..det blir bare så halvveis liksom..Ah. I see where you're coming from... Og er enig med deg. De fleste biler kan bli veldig pene, bare det gjøres "rett". Problemet er vel at hva som er "rett" for noen er helt feil for andre![]()
En M-tech 3 serie er ikke en stygg bil det heller, bare den er gjennomført stilren spør du meg..men så er jeg av den typen som syns en Volvo kan se bra ut med nok arbeid..hehe
sindrejl skrev:hvor dyr hadde en sånn blitt i norge da? hva er de svenske avgiftene? For man får vel refundert dem eller lignenden?Beregna avgifter med kalkulatoren på amcar sine sider...vet ikke hvor nøyaktig den er, men bilen kom på 483 192,- om du henter den sjøl da..men det er beregnet ut ifra at den har 330 orginale hk..
hugomidt skrev:steike satan den var skam lekker, nesten så en må printe ut og henge over senga....Haha