TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Supra pÃ¥ Tverlandet - Bodø

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #193458  av arctic_celi

Kjørte til jobb og fikk øye på en supra som sto parkert ved Esso Tverlandet.... hadde orginalfelger... er det den Hertz Narvik solgte? Er den her for godt?

#193571  av Tore

Det er vel to sorte, en TT og en NA som er kommet fra Narvik til Bodø det siste året? Mener hvertfall NA'en har/hadde Hertz på sia, mulig begge hadde det :?: Er hvertfall en hel flokk Supraer i byen nå :!: :D

#193727  av arctic_celi

Tore skrev:Det er vel to sorte, en TT og en NA som er kommet fra Narvik til Bodø det siste året? Mener hvertfall NA'en har/hadde Hertz på sia, mulig begge hadde det :?: Er hvertfall en hel flokk Supraer i byen nå :!: :D
Hehe... jupp!! Gode greier det altså! :-)
Blir litt misunnelig da... så det er ikke så bra... men men får holde ut..

Kjenner du de som har kjøpt?

En deg da? Har jo ikke sett snurten av deg eller bilen rundt her :roll:
Sett noen sorte... og den røde en hel del... men ikke din nei :D

#194806  av Tore

arctic_celi skrev:
Tore skrev:Det er vel to sorte, en TT og en NA som er kommet fra Narvik til Bodø det siste året? Mener hvertfall NA'en har/hadde Hertz på sia, mulig begge hadde det :?: Er hvertfall en hel flokk Supraer i byen nå :!: :D
Hehe... jupp!! Gode greier det altså! :-)
Blir litt misunnelig da... så det er ikke så bra... men men får holde ut..

Kjenner du de som har kjøpt?

En deg da? Har jo ikke sett snurten av deg eller bilen rundt her :roll:
Sett noen sorte... og den røde en hel del... men ikke din nei :D
Jeg møtte han med na'en på sommertreff, men kjenner ingen av dem noe særlig. Min har stått på mørkved i garasje hele sommeren, mens jeg har vært i finnmark og jobbet :( Nå er den flytter til tromsø, og en lang vinter med skruing skal starte :D

#194868  av Johansen

Er en som heter Alexander som har kjøpt den Sorte NA'en :)