TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil idag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #19378  av Mr2 Mk2

Vil bare si fra til de som ikke har fått det med seg at Autofil begynner idag...Og idag tester dem Celica på bane!Programmet begynner på Nrk2 kl 20.10,jeg skal i hvertfal få det med meg! :D

#19390  av Castrol

Det er Celica T-sport som skal på banen da sikkert? Det går en Celica T-sport på prøveskilt her i Trondheim.. Skulle vært artig å få prøvekjørt en gitt! :wink: Skal bli artig å se! 8)

#19392  av Mr2 Mk2

Castrol skrev:Det er Celica T-sport som skal på banen da sikkert?
stemmer godt det! :D
Vedlegg
10__gti_elleve.jpg
10__gti_elleve.jpg (25.9 kiB) Vist 610 ganger

#19402  av Erlend

Ooooh! *Glede seg masse* Mulig jeg er borte da dessverre, når er det reprise?

#19412  av Castrol

Reprise på Autofil kommer på NRK1 nå på mandag (6/10) kl 2200! Det står det ihvertfall i programoversikten min... :wink:

#19421  av Mr2 Mk2

Kan ikke si jeg var misfornøyd med at Celicaen fikk beste banetid...

"Den raskeste bilen av dem alle var Celicaen. Det hadde jeg ikke trodd, sier en overrasket, men fornøyd Jan Erik. Under opptakene til høstens Autofil testet han en Toyota Celica T-Sport, en Mini Cooper og en Audi A3 FSI."

#19425  av Erlend

Moro at Celica ble raskest! Men det skulle bare mangle da... Synd at kjøreegenskapene ble beskrevet som mer svampete enn Minien...og at den ikke hadde så god balanse som A3en. Men men...den kjører ræva av begge to :) Relativt billig er den også :D

#19427  av Mr2 Mk2

ble litt overraska da jeg så at minien var omtrent 100kg tyngre,enn celicaen :shock:

#19432  av Erlend

Ja! Men så er det nye typen også da, med aircondition og kompressor og alt slags dill...

#19435  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Ja! Men så er det nye typen også da, med aircondition og kompressor og alt slags dill...
det er det vel i Celicaen også? :?

#19439  av Erlend

AC er ikke standard, og det er jo ingen kompressor... :)

#19442  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:AC er ikke standard, og det er jo ingen kompressor... :)
At det ikke var komp visste jeg da,men regnet med at ac var standard på de der....Uansett jeg liker den bilen veldig godt,men den skulle hatt den lille vingen..Da blir den så mye råere,er liksom litt naken uten...Ble litt lei meg 1gang jeg fikk høre at det var feilhjulsdrift,for en svart Celica t-sport kunne passet meg ypperlig :D

#19485  av funkes

Jeg så det ikke, og kommer heller ikke til å se reprisen :)

#19487  av bose

Det jeg syns er rart er at Audi`n bare har 13 hester mindre enn Mini`n og 1,7s treigere til hundre!!Vekta var jo tilnærma lik oxo,har de 13 gampa så mye å si??