TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinge eller ikke pÃ¥ bilen min?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Skal jeg sette på vinge på bilen min?

Ja
42
55%
Nei
27
36%
Usikker som eier
7
9%
 #194635  av elino

I kveld ruller bilen inn for hellakkering, og det store spørsmålet mitt er da....skal jeg oppgradere med vinge???

Hva synes dere folkens... med eller uten?
Vedlegg
05[1].06.06 068.jpg
05[1].06.06 068.jpg (114.85 kiB) Vist 527 ganger

#194644  av @lpher

Plashemy! :D Du vet hva jeg mener om saken, Elin ;)

#194650  av egotrip

@lpher skrev:Plashemy! :D Du vet hva jeg mener om saken, Elin ;)
Blasphemy ;)

må si at jeg liker bilen din veldig godt utenvinge jeg elino =)
btw hvilken farge ?? :]

#194656  av GT4 CS

Klikket på vinge jeg da, synes en supra uten vinge blir som fiat uno med 20" felger. Det passer seg ikke :wink:

#194658  av celicat23

Syns bilen din er kjempe pen uten vingen.

#194659  av ST205RR

Deffentlig med vinge :D

#194662  av Akopley

vinge :D

#194668  av elino

Takk for svar :D
egotrip skrev:btw hvilken farge ?? :]
Jeg elsker fargen som er på Tommy`s Supra i High Octane Scandinavia...Var å kikket på den i garasjen hans for et år eller noe siden, og jeg synes den er rå.
Lik farge blir det nok ikke, men finner jeg en sort med noe av samme nyansen så....

Men jeg skal kikke på div farger i kveld så får jeg se hva jeg bestemmer meg for...Are har jo litt pussing, sparkling og maskerings jobb før lakkeringen, så jeg har ennå tid å bestemme meg på :D
Fargen skal nok ikke bli det vanskeligste....
Vedlegg
tommy_supra_2.jpg
tommy_supra_2.jpg (35.06 kiB) Vist 1287 ganger
Sist redigert av elino den 30 aug 2006 14:53, redigert 1 gang totalt.

#194669  av sindrejl

synes supra har noe mye mer italiensk eksotisk over seg uten vingen. Med vingen blir den fort en japansk sportslig kjerre :P Dette gjelder forresten rx7 også

#194670  av elino

Daniel_hoy skrev:Hva vinge tenker du på?
TRD eller original?...hehe ...neida har mest lyst på TRD vingen

Men først må jeg bestemme meg for med eller uten :wink:

#194671  av elino

sindrejl skrev:synes supra har noe mye mer italiensk eksotisk over seg uten vingen. Med vingen blir den fort en japansk sportslig kjerre :P Dette gjelder forresten rx7 også
Men nå er da Supra strengt tatt en "japansk sportslig kjerre" og ikke en "italiensk eksotisk" bil :wink:

#194673  av jumbo

GT4 CS skrev:Klikket på vinge jeg da, synes en supra uten vinge blir som fiat uno med 20" felger. Det passer seg ikke :wink:
Helt enig, en supra kler orig. vinge veldig bra, ser helt amputert ut uten

#194677  av oleb

Syns bilen din kler å være uten vinge utrolig bra. Setter du på vinge, ødelegger det litt av den cleane looken som bilen representerer!
Jeg klikket på uten vinge, og håper at du beholder den sånn! ;)

#194678  av GT4 CS

jumbo skrev:
GT4 CS skrev:Klikket på vinge jeg da, synes en supra uten vinge blir som fiat uno med 20" felger. Det passer seg ikke :wink:
Helt enig, en supra kler orig. vinge veldig bra, ser helt amputert ut uten
En cola med isbiter på den neste gang vi møtes