TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er det med folk og bøffe ventilhetter?!?!?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #194386  av FireFox

I natt IGJEN så ble ventilhettene mine stjelt.. begynner å bli riiimelig lei detta greiene. Er dette bare et fenomen i Drammens området, eller er det noe som går igjen i hele landet kansje? Ikke vet jeg, men er nesten så jeg har lyst til å lime fast hettene så ingen tar dem (selv om det ikke ville være veldig smart :P)

#194400  av Andreazz

Har store problemer med dette her i Sola området også.. Neste samtlige av mine kompiser med litt uvanlige biler har fått de stjert. Hører om det hele tiden fra andre folk også.
Jeg var på besøk hoss en kompis nedi Sola sentrum, Supraen sto alene i kanskje 20min så var ventilhettene borte :evil:
Den samme kompisen har en svær Mercury med bling bling ventilhetter og han tok noen små drittunger på fersken da de sto å skrudde av ventlihettene. Han røska taki ene ungen og tok telefonen hans og ringte nummeret som sto lagret som "far".. Regner med den ungen fikk en liten overhaling..
Ventilhetter er ikke akkurat det dyreste på en bil, men det er innihelsikken irriterende at små feite, heslige drittunger med sine fettfingre holder på å tukkler med bilene til andre folk :evil: :evil:
Jeg kjøpte nye ventilhetter med 6kant på som jeg skrudde til med pipe, så de forsvinner ikke med det første..

#194403  av hmsilset

De byene må være full av jævler som ikke
klarer å la ting være i fred...Bilen min stod i sentrum av
stavanger 4 dager i ferien,og jeg passa på den til tider.Har hørt biler
ikke står trygt der.
Gjør noe de lærer av!Superlim,strøm eller noe :P

#194409  av Dalan

Flyttet til småprat

Dette problemet har jeg faktisk aldri vært borti.. Enda jeg har kromma ventilhetter, de burde jo vært som en magnet på disse kriminelle :lol:

#194434  av sindrejl

hmsilset skrev:De byene må være full av jævler som ikke
klarer å la ting være i fred...Bilen min stod i sentrum av
stavanger 4 dager i ferien,og jeg passa på den til tider.Har hørt biler
ikke står trygt der.
Gjør noe de lærer av!Superlim,strøm eller noe :P
hmm strøm hadde vært jæskli rått da :D isolert hettene med noe gummi mot felgene sånn at ikke resten av bilen blir strømførende ;)

#194445  av Neemi

Ble advart mot dette av en kar i butikken jeg kjøpte mine fine blå også, heldigvis ikke blitt utsatt for noe sånt.....enda.

#194510  av GT_rider

Sliter litt med det her i Bergensområdet og :evil: Er vel på mitt tredje sett med ventilhetter nå, siden jeg kjøpte felgene i fjor sommer.....irriterende..å jada....

#194512  av Mr2Even

Mine ble også tatt for en stund siden. Folk eier ikke moral.. Det er jo ikke så lenge siden vi måtte ha 3 låser på døra heller..

#194513  av lasse

En kompis av med "mista" tre sett på en uke, er så unødvendig as...

#194520  av cameleon

Fikk ei stjålet forleden dag jeg også. EI???

#194533  av FireFox

Andreazz skrev:Den samme kompisen har en svær Mercury med bling bling ventilhetter og han tok noen små drittunger på fersken da de sto å skrudde av ventlihettene. Han røska taki ene ungen og tok telefonen hans og ringte nummeret som sto lagret som "far".. Regner med den ungen fikk en liten overhaling..
haha det er bra :) tror kansje jeg hadde sett om gutten hadde penger på seg og tatt dem. :D

er ikke det dyreste for ventilhetter, koster 20 spenn på biltema :) men fortsatt sinsykt irriterende ja

#194534  av Th4 Ghost

hva faen skal folk med en bunch ventilhetter uansett da? må da finnes noe mer verdifult å stjele? (som bilen i seg selv :P)

#194535  av jonny on the spot

opdaget at jeg manglet en bak nå den var der da jeg satt fra meg bilen...
Grrrrr Snerr Fress (har en anelse om hvem som står bak også, bare kjipt at jeg ikke kan denge de før jeg ser at det er dem)

#194549  av Fred

Trokke jeg har sett etter om mine sitter der siden jeg satte på sommerdekka jeg! Er ikke det jeg sjekker når bilen har stått parkert en plass for å si det sånn...

#194586  av Andreazz

Th4 Ghost skrev:hva faen skal folk med en bunch ventilhetter uansett da? må da finnes noe mer verdifult å stjele? (som bilen i seg selv :P)
Dritt unger stjeler dem for å ha den feteste samlingen av ventilhetter, alla "pogg" og baseball kort osv, hva vet jeg..?
Har faktisk lagt merke til mange unger som har kromma ventilhetter på sykkelen, de har de garantert ikke vert på Mekonomen å kjøpt
:roll: