TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• carlos saintz vs. 200sx

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #194126  av Alexgnom

hei

jeg bare lurte på om vilken bil som er "best".

vurderer å kjøpe e av di, jeg syntes celicaen er drit fin og ser råere ut en 200sx en men er vel ikke lett å finne en carlos som er i bra stand når di nermer seg 17 år gamle :?:

og vilken er best til å få trykt litt gamp ut av :?:

har lyst på en bil som går ann å skam trimme :twisted:
etter hvert :twisted:

og er d noen som har et strøkent exemplar av en cs :?:

haper jeg lagg denna posten inn riktig.helt ny i ts-ogn.

drit bra side.

takk for alle svar

#194127  av ErikG

200sx finnes det flere versjoner av. s13, s14, s14a og s15. Hvilken sikter du til?

#194136  av kjetiln

s14a er kul da ;)

#194137  av dca

er jo egentlig 2 helt forskjellige biler da...2wd vs.4wd... skal du ha det morro på sommern er det 200 som gjelder morro på vinter er det saintz som gjelder vil jeg tro...har kun kjørt 200 og det er mildt sagt en leken bil på asfalten!

#194187  av 2fastgt4

kan vel si det slik at hvis du grisetrimmer de to bilene så er det garantert mye lettere å kontrolere carlosen :)

men det er lettere og billigere kanskje å trimme en 200.

mulig du også vil ha det mere "gøy"med en 200 på banen :evil:

kommer an på hva du er ute etter :D

#194190  av Magne

Jeg har ikke prøvd 200. Men kjører selv GT4 og kan trygt anbefale CS. Er jo ikke sååå stor forkjell på GT4 og CS.
Begge bilene vil jo uansett koste å "blod" trimme...

#194561  av Alexgnom

hei ijen. jeg tenkte mest på en s14 z-edition.
ja d er dyrt å trimme d meste men med 4wd blir d vel bedre akselerasjon?

mere spinning på en 200sx?`

vor mange hk og nm er d meste noen i forumet her har skvisa ut av en gt4/cs med orginal motor(med trimm deler) :twisted:

og har sett mye på nettet etter deler til celica gt4 men er ikke noen som leverer styling kits osv til cs?evt. vor? alt må vel spesial tilpasses?

og er d noen her inne som skal selge en cs med lav km stand? eller nyoverhalt?

takk for alle svar:D

#194743  av TheStig

om du styler en carlos så kommer jeg etter deg med kjeppen .. ! Skal du style så kan du jo uansett bare kjøpe en gt4 . Du virker ikke som typen som merker forskjellen på gt4 og CS uansett

#194746  av Alexgnom

hehe jo faktisk.. men d med stylinga mente jeg til gt4.d er jo ikke mye vits å kjøpe en cs å style som er 50 lapper dyrere bare for at d er en cs viss man skal skjifte ut alle delene som gjør den til en cs.jeg har lyst på en cs for d den er og av utsene.men for all del tro va du vill;)