TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lurer pÃ¥ Ã¥ kjøpe GT-Four

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#193820  av sindrejl

ivers skrev:
sindrejl skrev:eller så har du Per Christian Thaulow som også har tatt inn ganske mange st205'er til norge. Gir veldig god service ETTER handelen.. ikke alle er like flinke til det! :) Var feks litt uheldig med motoren på min bil og han tok på seg å skifte! Alle lovord til denne karen.

http://www.need4speed.no
hva er prisen for å få hjelp av han til å ta inn bilen? regner med at han skal ha noe for arbeidet
ring og hør :) 94267683 han vil nok hjelpe deg for en liten sum. sprm er hvis du skal ha finansiering så må vel han registrere den for deg sånn at banken godtar det eller lignende. Men han er hyggelig å prate med så bare ring :)

#193821  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
Grøndis skrev:ok takker

ser at du har sånn bil som jeg sitter å ser etter å lurer på når turbon tar tak ern med fra bånn av eller tar det litt tid før trykket kommer??
Har vel 1 bar+ ifra 3000 rpm den begynner å lade over 0 allerede rundt 2000 rpm!
dette kan forandres mye alt ettersom datasprut og hvordan wastegaten er stilt og boostcontroller. men turboen lader VELDIG raskt og pent. elsker ct20b :)

#193838  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
ivers skrev:
sindrejl skrev:eller så har du Per Christian Thaulow som også har tatt inn ganske mange st205'er til norge. Gir veldig god service ETTER handelen.. ikke alle er like flinke til det! :) Var feks litt uheldig med motoren på min bil og han tok på seg å skifte! Alle lovord til denne karen.

http://www.need4speed.no
hva er prisen for å få hjelp av han til å ta inn bilen? regner med at han skal ha noe for arbeidet
ring og hør :) 94267683 han vil nok hjelpe deg for en liten sum. sprm er hvis du skal ha finansiering så må vel han registrere den for deg sånn at banken godtar det eller lignende. Men han er hyggelig å prate med så bare ring :)
Jeg kan oxo skrive under på at han er hyggelig å snakke med, har snakka med han et par ganger, han kan det han driver med og er veldig hyggelig, skaffer oxo alt og vet mye om bilene som er importert til norge!